ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 14118
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 14118
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vývoj her pro mobilní telefony

Development of Mobile Phone Games

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Pavel Urx
Vedoucí práce
Moc Michal
Oponent práce
Fišer Jiří
Studijní obor
Aplikace softwarového inženýrství
Studijní program
Aplikace přírodních věd
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce se věnuje teorii a praxi herního vývoje. Jejím cílem je v první části seřadit a popsat jednotlivé fáze samotného vývoje i s ohledem na marketingovou a komercializační stránku. Práce provází vývojem od počátečních činností, věnuje pozornost i prostředkům a metodám, které se při vývoji užívají pro jeho zjednodušení. Popis fází byl vytvořen za pomoci informací ze zahraničních webů zabývajících se problematikou herního vývoje. Ve druhé části práce využívá získané znalosti pro vývoj jednoduché mobilní hry. Pro tvorbu byl využit modulární herní engine Flame jako součást frameworku Flutter nad jazykem Dart.
 
This thesis is focusing on theory and practical use of this information. The objective of the first part is to order and describe individual phases of game development, not forgetting to mention the marketing and commercialization options. The text is leading from beginnings of game development and mentioning software and methods available to ease the process of development. Many foreign resources were used to collect information provided by the work. In the second part, the thesis shows usage of written information in practice to create a simple mobile game. To make the game modular, game engine Flame as part of Flutter framework on top of the Dart language.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/104008
Zobrazit/otevřít
POSUDEK (236.4Kb)
PLNY_TEXT (782.2Kb)
POSUDEK (25.75Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 14118 [60]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV