ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Bakalářské práce - 16121
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Bakalářské práce - 16121
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Implementace přístrojového přiblížení na neřízená letiště

Implementation of Instrument Approach Procedures at Uncontrolled Aerodromes

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Hoang Nguyen Thien Duc
Vedoucí práce
Kraus Jakub
Oponent práce
Matějka Lukáš
Studijní obor
Profesionální pilot
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3
Instituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravy



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zaobírá implementací přístrojových přiblížení na neřízená letiště. Analyzována je současná situace přístrojových přiblížení na neřízených letištích ve vybraných státech se zaměřením na navigaci založenou na výkonnosti. Určena je předpisová základna pro úspěšné zavedení přístrojových přiblížení na neřízená letiště. Cílem práce je návrh konceptu provozu pro letiště Benešov. Návrh konceptu provozu pro letiště Benešov by měl být schválitelný Úřadem pro civilní letectví a akceptovatelný ze strany provozovatele letiště. Závěrem práce je zhodnocena proveditelnost a přínosnost přístrojových přiblížení na neřízená letiště.
 
This bachelor thesis deals with the implementation of instrument approach procedures at uncontrolled aerodromes. Current situation of instrument approach procedure in chosen countries were analysed with focus on performance-based navigation. The regulatory framework is considered in order to achieve a successful implementation of instrument approach procedures at uncontrolled aerodromes. Design of concept of operations at Benešov aerodrome that is approvable by Civil Aviation Authority and acceptable by the aerodrome operator is the end goal of this thesis. General feasibility and usefulness of instrument approach operations is considered in the conclusion of this thesis.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/103992
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.684Mb)
POSUDEK (280.7Kb)
POSUDEK (851.2Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 16121 [715]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV