Vliv COVID krize na vybranou firmu v módním odvětví
COVID Crisis Effects on a Chosen Firm in Fashion Industry
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Elizaveta Zhukova
Vedoucí práce
Procházka Jan
Oponent práce
Skokanová Dagmar
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a identifikaci vlivů covid krize na vybrané firmy v módním odvětví. Teoretická část se zabývá problematikou covid krize a její důsledků. Popisuje specifika módního odvětví a následně definuje marketingové pojmy související s fashion marketingem a marketingovým mixem módních značek. Praktická část práce je věnována analýze vlivu pandemie covid-19 na změny strategického řízení, zejména na změny v marketingovém mixu čtyřech vybraných módních značek, které působí na českém trhu. Obsahuje také vyhodnocení hloubkových rozhovorů s designéry, na základě kterých byla provedena analýza změn v marketingovém mixu daných značek a identifikovány dopady pandemie covid-19. Dále na základě výsledků výzkumu byly formulovány doporučení strategických změn a postupů v rámci marketingového mixu firem působících v módním odvětví. The bachelor thesis is focused on the analysis and identification of the Covid crisis effects on chosen firms in fashion industry. The theoretical part deals with the issue of the covid crisis and its consequences. It describes the specifics of the fashion industry and then defines marketing concepts related to fashion marketing and fashion brand's marketing mix. The practical part of the work is devoted to the analysis of the Covid-19 pandemic impact on changes in strategic management, especially on changes in the marketing mix of four selected fashion brands operating on the Czech market. It also contains an evaluation of in-depth interviews with designers, basing on which the changes in the marketing mix of the given brands were analyzed and the impacts of Covid-19 pandemic were identified. Furthermore, recommendations for strategic changes and procedures within the marketing mix of companies operating in the fashion industry were formulated basing on the research results.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [585]