Návrh aplikačního prostředí pro navigaci cyklistické dopravy v intravilánu
Design of an Application Environment for Cycling Traffic in Urban Areas
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Patrik Baleka
Supervisor
Navrátilová Kristýna
Opponent
Štěch Vojtěch
Field of study
Inteligentní dopravní systémyStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3Institutions assigning rank
ústav dopravní telematikyRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem bakalářské práce je návrh aplikačního prostředí pro navigaci cyklistické dopravy v intravilánu. Cílem práce je zmapovat preference uživatelů a nabídnout podněty pro zlepšení stávajících aplikací. Teoretická část se věnuje rozboru stávajících aplikací a možnostem propojení s alternativními způsoby dopravy. Výzkumná část byla realizována pomocí kvantitativní metody dotazníkového šetření a následně byl vypracován návrh aplikačního prostředí a provedeno porovnání s nejpoužívanější cyklistickou navigací. The subject of the bachelor’s thesis is Design of an Application Environment for Cycling Traffic in Urban Areas. The goal is to map user preferences and offer suggestions for improvement existing applications. Theoretical part was dedicated to researching existing apps and the possibility of integrating alternative modes of transport. The research part was done by quantitively with questionnaire survey, and then the application environment was developed, and a comparison was made with the most used bicycle navigation.