Zobrazit minimální záznam

Identification of shared vehicle wear related driving states



dc.contributor.advisorJirovský Václav
dc.contributor.authorMichal Miletín
dc.date.accessioned2022-08-28T22:52:00Z
dc.date.available2022-08-28T22:52:00Z
dc.date.issued2022-08-28
dc.identifierKOS-1083894082305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/103623
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje problematice sledovaní opotřebování vozidla carsharingu a to konkrétně z hlediska detekce událostí, které vozidlo poškozují. Práce popisuje princip a funkčnost softwaru, navrženého pro analýzu dat získaných ze simulačního prostředí. Software se detailně věnuje dvěma případům, při kterých se vozidlo opotřebovává, a to detekcí průjezdu skrze výmol nebo příčný práh a měření zacházení se spojkou u vozidla s manuální převodovkou. Při volbě sledovaných parametrů je kladen důraz na hardwarové možnosti vozidel služby Uniqway.cze
dc.description.abstractThe bachelor's thesis is devoted to the issue of monitoring the wear and tear of a carsharing vehicle, specifically from the point of view of detecting events that damage the vehicle. The work describes the principle and functionality of the software designed for data evaluation based on data obtained from the simulation environment. Finally, the software deals in detail with two cases in which the vehicle wears out. Firstly, detection of passing through a pothole or a speed bump, and secondly measurement of clutch handling in a vehicle with a manual transmission. When choosing the monitored parameters, emphasis is placed on the hardware capabilities of Uniqway vehicles.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectopotřebení vozidlacze
dc.subjectsimulace jízdycze
dc.subjectvyhodnocení datcze
dc.subjectspojkacze
dc.subjectvýmolcze
dc.subjectvehicle wear and teareng
dc.subjectdrive simulationeng
dc.subjectdata evaluationeng
dc.subjectclutcheng
dc.subjectpotholeeng
dc.titleIdentifikace jízdních stavů ovlivňujících opotřebení sdíleného vozidlacze
dc.titleIdentification of shared vehicle wear related driving stateseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKaněra Jaroslav
theses.degree.disciplinebez oborucze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeTeoretický základ strojního inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam