ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Optimalizace vozového parku carsharingu z pohledu pohonu vozidel

Carsharing fleet optimization with regards to vehicle powertrain type

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Jan Landecký
Vedoucí práce
Jirovský Václav
Oponent práce
Heřmanová Jolana
Studijní obor
bez oboru
Studijní program
Teoretický základ strojního inženýrství
Instituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Mezi poslední trendy patří snižování emisí skleníkových plynů. Zákazníci upřednostňují výrobky a služby těch firem, které se chovají ekologicky a snaží se snižovat svou uhlíkovou stopu. Pokud daný podnik disponuje i svým vozovým parkem, může přijít z vedení rozhodnutí o snížení emisí nahrazením veškerých spalovacích vozidel elektromobily. Je to ale proveditelné? Na to odpovídá tato práce, která se zabývá určením typické jízdy půjčených vozidel a zjištěním, jestli by cesty podniknuté spalovacími vozidly šly nahradit těmi elektrickými. Dále tato práce analyzuje, které části města by bylo výhodné vyhradit pouze pro elektromobily a porovnat je s navrhovanou nízkoemisní zónou.
 
The latest trends include reducing greenhouse gas emissions. Customers prefer products and services from companies that are environmentally friendly and strive to reduce their carbon footprint. If the company in question also has its own fleet of vehicles, the decision to reduce emissions by replacing all internal combustion vehicles with electric vehicles may come from management. But is this feasible? This thesis answers that question by identifying typical journeys taken by rental vehicles and determining whether journeys taken by internal combustion vehicles could be replaced by electric vehicles. Furthermore, this thesis analyses which parts of the city would benefit from being reserved for electric vehicles only and compares them with the proposed low emission zone.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/103621
Zobrazit/otevřít
PRILOHA (3.988Mb)
POSUDEK (218.6Kb)
POSUDEK (275.8Kb)
PLNY_TEXT (4.557Mb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12120 [302]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV