Variantní řešení křižovatky Musílkova x Pod Školou v Praze 5
Variant Solution of the Intersection Musílkova x Pod Školou in Prague 5
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Romana Škopová
Vedoucí práce
Uhlík Michal
Oponent práce
Pešťál Petr
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra silničních stavebPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se věnuje variantnímu řešení jedné křižovatky s přilehlými úseky místní komunikace. V práci jsou popsané výhody a nevýhody jednotlivých variant, srovnání dle různých kritérií a pohledů. Dále práce obsahuje dopravní průzkum křižovatky, který shrnuje intenzity a chování účastníků dopravy, sleduje také dopravu v klidu. Navžené varianty jsou výsledkem zohlednění dopravního průzkumu a dalších hledisek ovlivňujících dopravní situaci v dané lokalitě. Navržené varianty se snaží zvýšit bezpečnost a plynulost dopravy v dané lokalitě. Každá varianta byla ověřena pomocí rozhledových trojúhelníků a vlečných křivek. This bachelor's thesis deals with a variant solution of an intersection with adjacent sections of the local communications. The work describes the advantages and disadvantages of individual variants and compares them based on various criteria. Furthermore, the work contains a traffic survey of the intersection, summarizing traffic intensity and monitoring traffic at rest. The survey also describes the behavior of traffic participants. The proposed variants take into account the traffic survey and other aspects influencing the traffic situation in the given locality. The proposed variants seek to increase the safety and fluidity of traffic in the area. Each variant was verified using viewing triangles and trailing curves.
Kolekce
- Bakalářské práce - 11136 [223]