Zobrazit minimální záznam

Marketing Communication of Video Game Companies in the Czech Republic



dc.contributor.advisorProcházka Jan
dc.contributor.authorMarek Švingr
dc.date.accessioned2022-06-11T22:52:03Z
dc.date.available2022-06-11T22:52:03Z
dc.date.issued2022-06-11
dc.identifierKOS-1058585724405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/101894
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací videoherních společností v České republice. Cílem této práce je analyzovat dopady marketingové komunikace vybraných videoher na veřejnost a možnosti jejího zlepšení u vybrané firmy, kterou je české vývojářské studio Amanita Design s.r.o. V teoretické části jsou vysvětleny základní marketingové pojmy jako marketingový či komunikační mix a jejich nástroje, dále jsou představeny pojmy týkající se videoherního odvětví obecně, ale i konkrétního fungování na českém trhu. Samotný výzkum se skládá z rozhovoru s PR zástupcem již zmíněné společnosti a dotazníkového šetření zabývajícího se postoji k videohernímu odvětví a jeho marketingové komunikaci ze stran herních nadšenců i lidí, kteří toto médium nevyužívají. Závěrem práce je pak shrnutí výsledků a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace firmy.cze
dc.description.abstractThis bachelor’s thesis deals with the marketing communication of video game companies in the Czech Republic. The main objective is to analyze the effects of chosen videogames marketing communication and the possibilities of its improvement at a chosen firm, which is the Czech development studio Amanita Design s.r.o. The theoretical part explains the basic concepts of marketing as marketing and communication mix and their tools. Next, the concepts related to the video game industry in general and the specific functioning on the Czech market will be introduced. The research itself consists of an interview with a PR representative of the mentioned company, and a survey that examines attitudes towards the video game industry and its marketing communication of gaming enthusiasts and people who do not use this medium much. The conclusion of this thesis is a summary of results and recommendation for improving the firm’s marketing communication.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmoderní trendycze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectvideohrycze
dc.subjectherní komunitacze
dc.subjectAmanita Design s.r.ocze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmodern trendseng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectvideo gameseng
dc.subjectgaming communityeng
dc.subjectAmanita Design s.r.o.  eng
dc.titleMarketingová komunikace videoherních společností v České republicecze
dc.titleMarketing Communication of Video Game Companies in the Czech Republiceng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereePlzáková Lucie
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam