ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingová komunikace videoherních společností v České republice

Marketing Communication of Video Game Companies in the Czech Republic

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Marek Švingr
Vedoucí práce
Procházka Jan
Oponent práce
Plzáková Lucie
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
institut ekonomických studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací videoherních společností v České republice. Cílem této práce je analyzovat dopady marketingové komunikace vybraných videoher na veřejnost a možnosti jejího zlepšení u vybrané firmy, kterou je české vývojářské studio Amanita Design s.r.o. V teoretické části jsou vysvětleny základní marketingové pojmy jako marketingový či komunikační mix a jejich nástroje, dále jsou představeny pojmy týkající se videoherního odvětví obecně, ale i konkrétního fungování na českém trhu. Samotný výzkum se skládá z rozhovoru s PR zástupcem již zmíněné společnosti a dotazníkového šetření zabývajícího se postoji k videohernímu odvětví a jeho marketingové komunikaci ze stran herních nadšenců i lidí, kteří toto médium nevyužívají. Závěrem práce je pak shrnutí výsledků a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace firmy.
 
This bachelor’s thesis deals with the marketing communication of video game companies in the Czech Republic. The main objective is to analyze the effects of chosen videogames marketing communication and the possibilities of its improvement at a chosen firm, which is the Czech development studio Amanita Design s.r.o. The theoretical part explains the basic concepts of marketing as marketing and communication mix and their tools. Next, the concepts related to the video game industry in general and the specific functioning on the Czech market will be introduced. The research itself consists of an interview with a PR representative of the mentioned company, and a survey that examines attitudes towards the video game industry and its marketing communication of gaming enthusiasts and people who do not use this medium much. The conclusion of this thesis is a summary of results and recommendation for improving the firm’s marketing communication.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/101894
Zobrazit/otevřít
PRILOHA (35.25Mb)
POSUDEK (209.1Kb)
POSUDEK (212.0Kb)
PLNY_TEXT (1.790Mb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32163 [669]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV