Dlouhodobé dopady pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování
Long-term Impact of the COVID-19 Pandemic on Consumer Behavior.
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Michaela Němcová
Vedoucí práce
Štěpánek Petr
Oponent práce
Dobrucká Lucia
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut veřejné správy a regionálních studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem bakalářské práce je ověření dopadů pandemie na spotřebitelské chování a návrh doporučení pro minimalizaci dopadů na podnikání B2C. V procesu tvorby bakalářské práce bylo využito vícezdrojového sběru informací z odborné literatury, veřejně přístupných analýz a jiných dokumentů získaných z webových stránek. Praktická doporučení byla zpracována na základě metody desk research, dále na základě vlastní zkušenosti pozorování a v neposlední řadě na řízených rozhovorech s respondenty z vybraných odvětví. Přínosem práce je formulace prakticky využitelných a empiricky ověřitelných logistických, provozních, marketingových a dalších doporučení reflektujících změny spotřebitelského chování a podnikání B2C v době pandemie. The aim of the bachelor thesis is to verify the impact of the pandemic on consumer behaviour and to propose recommendations to minimise the impact on B2C business. In the process of developing the bachelor thesis, a multi-source collection of information from literature, publicly available analyses and other documents obtained from websites was used. Practical recommendations were developed based on the desk research method, as well as on own observation experience and last but not least on guided interviews with respondents from different industries. The contribution of the paper is the formulation of practically applicable and empirically verifiable logistical, operational, marketing and other recommendations reflecting changes in consumer behaviour and B2C business in the pandemic era.