Marketing neziskových organizací
Marketing of Non-profit Organizations
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Barbora Otoupalová
Vedoucí práce
Cupalová Soňa
Oponent práce
Skokanová Dagmar
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá marketingem neziskových organizací a s tím spojenou problematikou. Cílem práce je sestavit funkční marketingovou strategie pro neziskovou organizaci Diakonii Rolnička, opírající se o provedenou situační analýzu a výzkum. Práce se člení na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy marketing, marketingová strategie, vize, mise, cíle, proces STP, marketingový mix a SWOT analýza. Dále lze v této části nalézt popis neziskového sektoru, jeho členění a financování. V praktické části je představena vybraná nezisková organizace, prezentován rozhovor, analyzováno dotazníkové šetření a poskytnuté interní dokumenty. Závěr práce popisuje vytvořenou marketingovou strategii vybrané organizace. The bachelor thesis deals with the marketing of non-profit organizations and related issues. The aim of the work is to create a functional marketing strategy for the non-profit organization Diakonie Rolnička, based on situational analysis and research. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis defines the terms marketing, marketing strategy, vision, mission, goals, STP process, marketing mix and SWOT analysis. Furthermore, a description of the non-profit sector, its breakdown and financing can be found in this section. The practical part presents a selected non-profit organization, an interview, analysed a questionnaire survey and provided internal documents. The conclusion describes the created marketing strategy of the selected organization.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [614]