ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Bakalářské práce - 13139
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Bakalářské práce - 13139
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Procedurální generování modelů měst

Procedural generation of city models

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Jiří Zemko
Vedoucí práce
Bittner Jiří
Oponent práce
Sedláček David
Studijní obor
Počítačové hry a grafika
Studijní program
Otevřená informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakce



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem této bakalářské práce je vytvořit co nejobecnější nástroj pro vytváření modelů měst se zaměřením na silnice a jejich okolí. Detaily jsou zaměřovány hlavně na globální hledisko, jako okolní překážky budov, parkoviště a terén. Veškerá data pro generování jsou brána pouze z veřejně dostupných zdrojů a to převážně OpenStreetMap. Generování dat je co nejvíce na nich závislé, aby se výsledný model co nejvíce přiblížil realitě. Ke generování byl využit procedurální modelovací software Houdini s možností psaní vlastních skriptů v jazyce Python a VEX. Přesnost řešení je pak ověřována na několika setech stažených map s vizuálním srovnání za pomocí fotografií nebo Google Maps.
 
The aim of this bachelor thesis is to create the most general tool for creation of city models with focus at roads and their surroundings. Details are aimed mainly globally such as surrounding obstruction of buildings, parking and terrain. All data used for model generating are public, mainly from OpenStreetMap. Data generation are as dependent on previous data as possible, so the outcome is as close to reality as possible. For data generating was used procedural modeling software Houdini with possibility writing own scripts in Python and VEX language. Solution accuracy is then verified on several downloaded map sets with visual comparation with either photos or Google Maps.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/100999
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (11.74Mb)
PRILOHA (2.442Mb)
PRILOHA (47Mb)
PRILOHA (246.2Kb)
PRILOHA (175 bajtů)
PRILOHA (14.49Mb)
PRILOHA (47Mb)
PRILOHA (6.631Mb)
POSUDEK (675.6Kb)
POSUDEK (651.7Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13139 [458]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV