Rozvoj kreativity středoškolských studentů grafického designu
Development of Creativity of High School Graphic Design Students
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Kristina Černá
Supervisor
Veteška Jaroslav
Opponent
Kovaříková Miroslava
Field of study
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudy program
Specializace v pedagogiceInstitutions assigning rank
institut pedagogických a psychologických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se věnuje tématu rozvoje kreativity u středoškolských studentů grafického designu. V první části sleduje souvislost grafického designu, systému vzdělávání a kreativity. Dále porovnává konceptualizaci vzdělávacích programů pro obor grafického designu v ČR a Spojených státech včetně posouzení užití rozvoje kreativity. V poslední části se práce snaží reflektovat výzkumy, které jsou relevantní vůči tématu rozvoje kreativity ve vzdělávání grafického designu, resp. vizuálních uměních. Součástí bakalářské práce jsou interview s pedagogickými pracovníky středních odborných škol v kontextu jejich zkušeností s kreativitou ve výuce. This bachelor thesis is directed toward the creativity development of high school graphic design students. The first part focuses on the context of graphic design, graphic design educational programs, and creativity. Furthermore, it compares a conceptualization of educational graphic design programs in the Czech Republic and the United States, including evaluating creativity development application methods. In the last part, the thesis tries to reflect on research relevant to the topic of creativity development in the education of graphic design, visual arts. It also consists of high school lecturer interviews in the context of experience with creativity during classes.
Collections
- Bakalářské práce - 32151 [1261]