ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Bakalářské práce - 13139
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Bakalářské práce - 13139
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Správa obsahu v rozšířené realitě

Content management in augmented reality

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Jan Borecký
Vedoucí práce
Sedláček David
Oponent práce
Sion František
Studijní obor
Počítačové hry a grafika
Studijní program
Otevřená informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakce



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá využitím možnosti sdílení souřadného systému na platformě Android mezi více zařízeními pro koncept rozšířeně realitních expozic Národního muzea. Srovnává nejznámější dostupné technologie pro sdílení souřadného systému. Předkládá návrh aplikace pro umístění a následnou modifikaci pozice, rotace a velikosti virtuálních objektů v~rámci rozšířeně realitní scény. Dále na základě návrhu implementuje jednoduchou aplikaci v herním enginu Unity postavenou na technologii Google Cloud Anchors. Aplikace umožňuje sdílení zmapovaných scén, do kterých lze přidat a modifikovat objekty uložené na serveru. To vše sdílené s dalšími uživateli v reálném čase. V neposlední řadě práce hodnotí kvalitu mapování a persistenci scény napříč zařízeními.
 
Bachelor thesis deals with the use of the possibility of sharing the coordinate system between multiple devices on the Android platform for the concept of augmented reality exhibitions of the National Museum. It compares the best known technologies for coordinate system sharing and presents an application design for placing and subsequent modifying the position, rotation and size of virtual objects within the augmented reality scene. Furthermore, based on the design, it implements a simple Unity application based on Google Cloud Anchors technology. The application allows sharing mapped scenes, to which you can add and modify objects stored on a server. All shared with other users in real time. Last but not least, the work evaluates the quality of mapping and scene persistence across devices.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/100863
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (21.83Mb)
PRILOHA (40Mb)
PRILOHA (20.42Mb)
PRILOHA (40Mb)
PRILOHA (47.53Mb)
PRILOHA (45.73Mb)
POSUDEK (287.6Kb)
POSUDEK (652.6Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13139 [441]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV