Zobrazují se záznamy 22991-23010 z 56045

    • Myomy dělohy, možnosti endovaskulární léčby 

      Autor: Strouhalová Lenka; Vedoucí práce: Jira František; Oponent práce: Lacman Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-16)
      Předkládaná bakalářská práce se zabývá nezhoubným onemocněním ženského pohlavního systému - děložními myomy. Studovaným tématem je především léčba tohoto onemocnění endovaskulární embolizací tepen zásobujících myom. Práce ...
    • MyOnlineTrainer 

      Autor: Dávid Michal Bulko; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Kukačka David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-03)
      Cieľom tejto práce bolo identifikovať proces vytvárania a plánovania tréningového programu fitness trénermi. Existuje spôsob ako to zlepšiť? Dnešný trend digitalizácie ponúka jednu myšlienku: dedikovaný softvér. Súčasný ...
    • Myopie a možnosti její korekce 

      Autor: Šárka Antošová; Vedoucí práce: Urzová Jana; Oponent práce: Kymplová Jaroslava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Tato bakalářská práce se zabývá myopií a možnostmi její korekce. V teoretické části je stručně popsána anatomie oka a základní refrakční vady, jako je hypermetropie, myopie a astigmatismus, jejich základní rozdělení a ...
    • Mystery calling ve vybraných společnostech 

      Autor: Merva Josef; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)
      Cílem bakalářské práce je zhodnocení kvality nabízených služeb zákaznickou podporou pomocí metody mystery calling. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám aktivním a pasivním ...
    • Mystery shopping 

      Autor: Simeonovová Natálie; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Bakalářská práce se věnuje jedné z metod marketingového výzkumu, a to Mystery shop-ping, česky "utajovaný nákup". Teoretická část pojednává o marketingovém výzkumu a jeho metodách, především tedy o metodě Mystery shopping. ...
    • Mystery Shopping 

      Autor: Šilhanová Lucie; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Tato bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly, které se zabývají marketingem, ...
    • Mystery Shopping 

      Autor: Saranova Gilyana; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)
      Bakalářská práce obsahuje teoretickou část, ve které definuje marketingový výzkum. Zmiňuje především důležitost pochopení daného tématu, který je přímo spojen s metodou Mystery shopping. Následně v praktické časti se zabývá ...
    • Mystery shopping - Marketingový výzkum v praxi 

      Autor: Samcová Šárka; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-04-29)
      Bakalářská práce se zabývá metodou Mystery Shopping, pomocí níž hodnotí kvalitu poskytovaných služeb na šesti vybraných pobočkách České pošty, s. p. v Praze a Táboře. Práce se zaměřuje na hodnocení nabízených služeb, ...
    • Mystery shopping - metoda strategického marketingu 

      Autor: Fara Martin; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Cupalová Soňa
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-05)
      Bakalářská práce se věnuje jedné z metod marketingového výzkumu - Mystery Shopping. Práce shrnuje informace o strategickém marketingu, přibližuje pojem výzkum trhu, speciálně pak metodu Mystery Shopping. V praktické části ...
    • Mystery shopping a jeho využití ve společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s. 

      Autor: Burýová Lenka; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-06)
      Bakalářská práce zkoumá za pomoci metody mystery shopping hodnocení poskytnutého servisu služeb 5 vybraných značkových prodejen T-mobilu Czech Republic a. s. v Praze. Zaměření bakalářské práce je především na hodnocení ...
    • Mystery shopping pražských kaváren 

      Autor: Vacínek Patrick; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Košťálek Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)
      Bakalářská práce se zabývá zhodnocením vybraných pražských kaváren na Praze 1 pomocí metody mystery shoppingu. Pro tuto práci bylo vybráno 6 různých kaváren, které se svým konceptem podobají podniku My Bistro & Café, pro ...
    • Mystery shopping v oblasti telekomunikačních služeb 

      Autor: Ngo Thuy My; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Tato bakalářská práce je zaměřená na metodu marketingového výzkumu, kterou je Mystery shopping. Pomocí této metody je analyzována úroveň zákaznického servisu, která je poskytována třemi největšími telekomunikačními ...
    • Mystery shopping v personální agentuře 

      Autor: Liďáková Kristýna; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Hrabcová Radka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-03)
      Bakalářská práce se zabývá metodou zvanou mystery shopping v souvislosti s hodnocením pracovníků v personální agentuře. V teoretické části shrnuje dosavadní poznatky o dané metodě, dále se zabývá podobami hodnocení zaměstnanců ...
    • Mystery shopping v pobočkách Allianz pojišťovny, a.s. 

      Autor: Eliška Kosinová; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Škorňová Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou Mystery shoppingu v pěti pražských pobočkách Allianz pojišťovny, a.s. Teoretická část je zaměřena na tématiku Mystery shoppingu a vedení obchodního jednání. V praktické části je ...
    • Mystery Shopping v podniku Muziker 

      Autor: Štantejská Alena; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Bakalářská práce se zabývá možnými způsoby zkvalitnění služeb firmy Muziker s pomocí metody Mystery shopping. Cílem práce je prověřit zaměstnance a jejich schopnost reagovat na potřeby zákazníků a zkontrolovat prostory, ...
    • Mystery shopping v praxi 

      Autor: Žďárská Nikola; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-03)
      Tato bakalářská práce na téma Mystery Shopping v praxi, je rozdělena na teoretic-kou a praktickou část. V teoretické části se především zabývám vysvětlením poj-mů strategický marketing, marketingový výzkum, a nakonec ...
    • Mystery shopping v restauracích hotelů Prague Star 

      Autor: Kuželová Barbora; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Škorňová Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
      Bakalářská práce se zabývá realizací techniky mystery shoppingu v hotelových restauracích a jejímu následnému vyhodnocení. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje ...
    • Mystery Shopping v řetězci obchodů BUSHMAN 

      Autor: Leština Miroslav; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Stehlíková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
      Bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Práce zahrnuje informace o marketingu služeb, popis metody Mystery shopping a proč tuto metodu využívat. Prak-tická část se zabývá provedením ...
    • Mystery shopping ve společnosti Baťa 

      Autor: Havelková Klára; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-15)
      Cílem bakalářské práce je seznámit čtenáře s technikou Mystery Shopping, která je součástí marketingového výzkumu. Jsou popsány jednotlivé fáze, výhody, přínos i klíčová postava - mystery shopper. Teoretická část se rovněž ...
    • Mystery Shopping ve vybraném odvětví 

      Autor: Karolina Šebánková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Cílem bakalářské práce je zhodnocení poskytovaných služeb v hotelnictví pomocí metody Mystery Shopping. Dílčím cílem je zhodnocení současného stavu segmentu ekohotelů v Praze. Podle zjištěných nedostatků pomocí metody ...