Spřažený most přes železniční trať
The composite bridge over the railway
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Jaroslav Pajdučák
Vedoucí práce
Ryjáček Pavel
Oponent práce
Dupač Petr
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra ocelových a dřevěných konstrukcíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem diplomové práce je zpracování spřaženého mostu přes železniční trať. Nosnou konstrukci mostu tvoří spřažené ocelobetonové prefabrikované nosníky tvaru T, které zároveň tvoří ztracené bednění pro monolitickou ŽB desku. Hlavní nosníky PreCo beam tvoří spřažené části válcovaného ocelového průřezu a ŽB nosníku ve tvaru T. Spodní stavba mostu se skládá z pěti podpor. ŽB opěry mostu jsou nízké a masivní, založené na stávajících čtyřech pilotách o průměru 1500 mm. ŽB mezilehlé pilíře mostu se zachovají a dojde pouze k drobným sanacím kromě stativ, které budou částečně odbourány a následně obetonovány. Mezilehlé pilíře jsou založené na původních pilotách o průměru 1500 mm. Tato práce pojednává o návrhu a posouzení nového objektu, který využívá část stávající spodní stavby původního silničního mostu. V rámci posouzení mostu byla posouzena vodorovná nosná konstrukce včetně spodní stavby. The subject of thesis is the processing of the coupled bridge over the railway line. The bridge's structure consists of coupled steel-concrete prefabricated T-shaped beams, which also form the lost shuttering for the monolithic reinforced concrete slab. The PreCo beams consist of coupled sections of a rolled steel section and a reinforced concrete beam in the shape of a T. The lower construction of the bridge consists of five aids. The reinforced concrete supports of the bridge are low and massive, based on the existing four pilots with a diameter of 1500 mm. The reinforced concrete intermediate pillars of the bridge will be preserved and there will be only minor remediation except for the tripods, which will be partially broken down and then enclosed. The intermediate pillars are based on the original pilots with a diameter of 1500 mm. This work deals with the design and assessment of a new building using part of the existing lower structure of the original road bridge. The horizontal supporting structure, including the lower structure, was assessed as part of the assessment of the bridge.
Zobrazit/ otevřít
Kolekce
- Diplomové práce - 11134 [602]