Zobrazit minimální záznam

Market Penetration to Emerging Market - A Strategic Plan for Medical Device Manufacturer



dc.contributor.advisorHospodková Petra
dc.contributor.authorKristýna Lutovská
dc.date.accessioned2021-10-12T10:52:07Z
dc.date.available2021-10-12T10:52:07Z
dc.date.issued2021-06-14
dc.identifierKOS-961695157705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/97860
dc.description.abstractPráce analyzuje hrozby a příležitosti společnosti ZAT, a. s. pro zdravotnický prostředek Ozosmart a navrhuje strategický rámec pro penetraci na ruský trh. Přestože se definice pojmu ,,emerging market" v zahraničních publikacích liší, byla vybrána skupina států (BRICS), které splňují všechny podmínky rychle se rozvíjejících ekonomik, a pro které byla provedena analýza ekonomických ukazatelů v čase. Dále byly u těchto lokalit systematizovány poznatky vztahující se k problematice zdravotnických prostředků. Na základě zahraničních informačních zdrojů a interních informací společnosti ZAT, a. s. byla provedena analýza trhu s důrazem na lokalitu Rusko, dále analýza možných bariér při uvádění zdravotnického prostředku na ruský trh, analýza konkurence pomocí Porterova modelu 5 sil a také SWOT analýza (doplněná o PESTLE). V závěru byla analyzována vhodnost právní formy podnikání při vstupu na ruský trh, přičemž z výsledků analýzy jako nejperspektivnější formát přichází v úvahu zastoupení prostřednictvím výhradního distributora. Závěrem situační analýzy bylo rovněž zjištění, že ruský trh představuje pro společnost řadu hrozeb, které by nicméně mohly být eliminovány prostřednictvím svých silných stránek společnosti. Práce poskytuje komplexní analýzu podmínek vstupu nového zdravotnického prostředku na ruský trh a vytváří tak vhodný manažerský nástroj pro další rozhodování.cze
dc.description.abstractThe work deals with the threats and opportunities of the company ZAT, a. s. for the medical device Ozosmart and proposes a strategic framework for penetration into the Russian market. Although the definition of "emerging market" differs in foreign publications, a group of countries (BRICS), which meets all the conditions of emerging economies and for which an analysis of economic indicators was carried out, has been selected. Furthermore, the knowledge related to the issue of medical devices was systematized in these localities. On the basis of foreign information sources and internal information of ZAT, a.s. a market analysis with emphasis on Russia, an analysis of possible barriers to placing a medical device on the Russian market, competition analysis using Porter's five forces model and SWOT analysis (supplemented by PESTLE) were performed. Finally, the suitability of the legal form of business for entering the Russian market was analyzed. The analysis showed that the most promising solution would be representation through an exclusive distributor. The situation analysis also concluded that the Russian market poses a number of threats to the company, which could be eliminated through the company's strengths. The thesis provides a comprehensive analysis of the conditions of entry of a new medical device into the Russian market and thus creates a suitable management tool for further decision-making.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectRuskocze
dc.subjectzdravotnické prostředkycze
dc.subjectvstup na trhcze
dc.subjecthrozby a příležitosticze
dc.subjectforma podnikánícze
dc.subjectozonoterapiecze
dc.subjectRussiaeng
dc.subjectmedical deviceseng
dc.subjectmarket entryeng
dc.subjectthreats and opportunitieseng
dc.subjectform of businesseng
dc.subjectozone therapyeng
dc.titleTržní penetrace na rychle se rozvíjející trh - strategický plán výrobce zdravotnických prostředkůcze
dc.titleMarket Penetration to Emerging Market - A Strategic Plan for Medical Device Manufacturereng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeČejková Ivana
theses.degree.disciplineSystémová integrace procesů ve zdravotnictvícze
theses.degree.grantorkatedra biomedicínské technikycze
theses.degree.programmeBiomedicínská a klinická technikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam