Zobrazit minimální záznam

Marketing design to support the launch of the operating microscope on the Czech market



dc.contributor.advisorKlíčová Barbora
dc.contributor.authorŠtěpán Kolínek
dc.date.accessioned2021-10-12T10:52:27Z
dc.date.available2021-10-12T10:52:27Z
dc.date.issued2021-06-17
dc.identifierKOS-1064280548505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/97839
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce je vytvořit komplexní marketingový návrh, který bude aplikován před a v průběhu uvedení operačního mikroskopu na český trh. V první části práce je popsán aktuální stav na českém poli neurochirurgických operačních mikroskopů. V další části jsou aplikovány marketingové metody a nástroje jako jsou marketingový mix, segmentace, targeting, positioning, sestaven je také value proposition canvas, Porterův model pěti sil, analýza stakeholderů a potenciál prodejního trychtýře. Z výsledků této práce vyplývá, že na trh uváděný operační mikroskop disponuje řadou unikátních parametrů a na českém trhu je dobrý potenciál k prodeji tohoto přístroje. Tato práce může sloužit jako podrobný koncept sloužící k podpoře uvedení operačního mikroskopu na český trh zdravotnické techniky.cze
dc.description.abstractThe main aim of this thesis is to create a create a complex marketing concept which will be applied before and during the launch of the operating microscope on the Czech market. The first part of the thesis describes the current state of the Czech field of neurosurgical operating microscopes. In the next part are applied marketing methods and tools such as marketing mix, segmentation, targeting, positioning, the value proposition canvas, Porter's model of five forces, stakeholder analysis and the potential of the sales funnel are also compiled. The results of this work show that the operating microscope has several unique parameters and there is a good potential for sale of this device on the Czech market. This work can also serve as a detailed concept to support the introduction of the operating microscope on the Czech market of medical devices.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectOperační mikroskopcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectsegmentacecze
dc.subjectvalue proposition canvascze
dc.subjectPorterův model pěti silcze
dc.subjectOperating microscopeeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectsegmentationeng
dc.subjectvalue proposition canvaseng
dc.subjectPorter's model of five forceseng
dc.titleMarketingový návrh pro podporu uvedení operačního mikroskopu na český trhcze
dc.titleMarketing design to support the launch of the operating microscope on the Czech marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeHrbáčková Eva
theses.degree.grantorkatedra biomedicínské technikycze
theses.degree.programmeSystémová integrace procesů ve zdravotnictvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam