Zobrazit minimální záznam

Stressors Analysis of Universities Pedagogues Affected by Covid – 19 Pandemics in 2020.



dc.contributor.advisorEmrová Lenka
dc.contributor.authorTereza Ryšánková
dc.date.accessioned2021-09-06T08:51:20Z
dc.date.available2021-09-06T08:51:20Z
dc.date.issued2021-09-01
dc.identifierKOS-1196778230605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/97403
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou stresorů působících na pedagogy vysokých škol v období pandemie nemoci Covid – 19 v roce 2020. Cílem teoretické části této práce je seznámení se s terminologií týkající se stresorů, stresu a metod jeho zvládání v profesi pedagoga. Cílem praktické části je analýza stresorů, jejich vliv na pedagogy vysokých škol a definování, zda bylo zaznamenáno rozdílné vnímání jednotlivých stresorů u pedagogů s ohledem na pohlaví, věk či typ fakulty na které vyučují. Praktická část obsahuje kvalitativní a na něj navazující kvantita-tivní výzkum. Výsledky těchto výzkumů potvrdily přítomnost stresorů, které u pedagogů zvýši-ly úroveň jejich stresu. Nejčastěji působícím stresorem byl definován chybějící kontakt se studenty. Naopak streso rnejistoty či únavy u pedagogů nebyl prokázán jako výrazně působící faktor.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the analysis of stressors acting on university teachers in the period of the Covid-19 disease pandemic in 2020. Terminology related to stressors, stress and methods of its management in the teaching profession. The aim of the practical part is stressors analysis, their impact on university teachers and to define whether different per-ceptions of each stressor were observed among teachers with regard to gender, age or type of faculty they teach at. The practical part includes qualitative and follow-up quantitative re-search. The results of these researches confirmed the presence of stressors that increased the stress levels of the pedagogy teach-ers. Lack of contact with students was defined as the most common stressor. On the other hand, the stressor of uncertainty or fatigue was not found to be a significantly acting factor for the teachers.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectStrescze
dc.subjectstresorcze
dc.subjectpandemiecze
dc.subjectCovid-19cze
dc.subjectpsychická zátěž pedagogacze
dc.subjectdistanční výukacze
dc.subjectStresseng
dc.subjectstressoreng
dc.subjectpandemiceng
dc.subjectCovid – 19eng
dc.subjecteducator psychological burdeneng
dc.subjectdistance educationeng
dc.titleAnalýza stresorů u pedagogů vysokých škol ovlivněná pandemií nemoci Covid – 19 v roce 2020cze
dc.titleStressors Analysis of Universities Pedagogues Affected by Covid – 19 Pandemics in 2020.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŠkorňová Eva
theses.degree.grantorinstitut pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam