Návrh pohonného řetězce pro jednostopé vozidlo typu range extender
Design of powertrain for single track vehicle of range extender type
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Martin Dvořák
Vedoucí práce
Baněček Jan
Oponent práce
Morkus Josef
Studijní obor
Motorová vozidlaStudijní program
Dopravní a transportní technikaInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Teoretická část práce pojednává o existujících vozidlech typu range extender, neboli sériových hybridech. Dále se zabývá přestavbou skůtru Suzuki Burgman na dálník s pohonem typu range extender. Konkrétně návrhem nového pohonného řetězce, návrhem jeho výkonových parametrů, volbou jednotlivých komponent a konstrukční studií rozmístění zvolených komponent v původním rámu motocyklu. The theoretical part of this thesis focuses on existing range extender vehicles also called serial hybrid. Another part of this thesis focuses on rebuild of scooter Suzuki Burgman to cabin motorcycle with range extender. Specifically on design of the new powertrain, it's output parameters, the selection of specific components and on design studies of placement of the chosen components in the original motorcycle frame.
Kolekce
- Diplomové práce - 12120 [429]