Zobrazit minimální záznam

Range extender



dc.contributor.advisorRemek Branko
dc.contributor.authorVojtěch Horák
dc.date.accessioned2021-09-03T22:53:16Z
dc.date.available2021-09-03T22:53:16Z
dc.date.issued2021-09-03
dc.identifierKOS-1087892521405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/97305
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá návrhem jednotky prodlužovače dojezdu s rotačním spalovacím motorem a střídavým generátorem pro vozidlo se sériovým hybridním pohonem. Nejprve je zpracována rešerše podobných vozidel a existujících jednotek prodlužovačů dojezdu, jsou definovány požadavky na prodlužovač dojezdu a popsány jejich jednotlivé komponenty. Z těchto požadavků a poznatků je zpracován koncepční návrh hybridního vozidla ve dvou variantách s rotačním motorem a s pístovým motorem, jsou zvoleny ostatní potřebné komponenty pohonného řetězce a ve výpočetním programu je simulována jízda obou variant v jízdním cyklu WLTC, které jsou následně mezi sebou porovnány z hlediska dojezdu a spotřeby. Dále je zpracován konstrukční návrh prodlužovače dojezdu s rotačním spalovacím motorem. Nakonec je řešeno prostorové umístění všech komponent pohonu do vozidla, uložení prodlužovače dojezdu v motorovém prostoru a poloha těžiště v navrženém voze.cze
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the design of a range extender unit with a rotary internal combustion engine and an alternating current generator for a vehicle with a serial hybrid drive. First, a search of similar vehicles and existing range extender units is processed, the requirements for the range extender are defined and their individual components are described. From these requirements and knowledge, a conceptual design of a hybrid vehicle in two variants with a rotary engine and a piston engine is elaborated, other necessary components of the drive chain are selected and the calculation program simulates driving both variants in the WLTC cycle, which are then compared with each other in terms of range and consumption. Furthermore, the design of the range extender with a rotary internal combustion engine is elaborated. Finally, the spatial location of all drive components in the vehicle, the placement of the range extender in the engine compartment and the position of the center of gravity in the designed car are solved.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjecthybridní vozidlocze
dc.subjectrotační motorcze
dc.subjectprodlužovač dojezducze
dc.subjectWLTCcze
dc.subjecthybrid vehicleeng
dc.subjectrotary engineeng
dc.subjectrange extendereng
dc.subjectWLTCeng
dc.titleHybridní motorgenerátorcze
dc.titleRange extendereng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeUzlík Václav
theses.degree.disciplineMotorová vozidlacze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeDopravní a transportní technikacze


Soubory tohoto záznamu












Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam