Modernizace žst. Praha Malešice
Modernisation of the Railway Station Praha Malešice
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Tomáš Fojta
Vedoucí práce
Trešl Ondřej
Oponent práce
Vaněk Martin
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravních systémůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce řeší návrh rekonstrukce železniční stanice Praha-Malešice. Hlavním cílem práce je zvýšit kapacitu stanice a navrhnout nástupiště. Diplomová práce navrhuje dvě hlavní varianty, úspornou a velkorysou. Úsporná varianta má za cíl využít stávající pozemky a minimalizovat demolice. Velkorysá varianta se snaží připravit stanici na budoucí provoz. Na závěr jsou obě varianty porovnané pomocí jejich výhod a nevýhod. The thesis deals with the concept of the reconstruction of the railway station Praha-Malešice. The main objective of the thesis is to increase the capacity of the station and to design a platform. The thesis proposes two main options, economical and generous. The economical option is to use existing land and minimize demolitions. A generous option tries to prepare the station for the future number of trains. In conclusion, both options are compared by their advantages and disadvantages.
Kolekce
- Diplomové práce - 16112 [427]