Zobrazit minimální záznam

Reconstruction of tunnels on the railway track Tanvald - Kořenov



dc.contributor.advisorHilar Matouš
dc.contributor.authorJakub Vladík
dc.date.accessioned2021-06-22T22:52:27Z
dc.date.available2021-06-22T22:52:27Z
dc.date.issued2021-06-22
dc.identifierKOS-879169106405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/95872
dc.description.abstractObsahem bakalářské práce je popis problémů a návrh oprav tunelů na železniční trati Tanvald – Kořenov. Na této trati se nachází celkem čtyři tunely – Žďárský, Desenský, Dolnopolubenský a Polubenský (uvedeny ve směru z Tanvaldu do Kořenova). Všechny tunely byly postaveny ve stejném období a mají obdobné parametry (jednokolejné tunely, stejný příčný řez, postaveny obdobným způsobem atd.). Od uvedení tunelů do provozu v roce 1902 proběhly v tunelech různé dílčí rekonstrukce a opravy, jejichž důvodem zpravidla bylo zatékání podzemní a srážkové vody skrz horninový masiv do prostoru tunelů, které vedlo k poškození tunelů. Nejvýznamnější opravy byly provedeny okolo roku 1960. Současný stav tunelů byl zaznamenán v rámci prohlídek tunelů. Pro zlepšení představy bylo provedeno i několik kopaných sond.cze
dc.description.abstractThe content of this bachelor’s work is description of problems and proposal of remedial works associated with the tunnels on the railway track Tanvald – Kořenov. There are four tunnels on this track – Žďárský, Desenský, Dolnopolubenský, Polubenský (listed in direction from Tanvald to Kořenov). All these tunnels were built in the same period and they have similar parameters (single-track tunnels, the same cross-section, similar construction method etc.). There were various partial reconstructions and repairs since the opening of the tunnels in 1902, which were mainly caused by water seepages to the tunnels and consequent damage of the tunnels. The major reconstructions were realised approximately in 1960. Actual state of the tunnels was recorded during their inspections. There were several dug probes realised for better idea about the tunnels.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjecttunelcze
dc.subjectsanacecze
dc.subjectrekonstrukcecze
dc.subjectprůsaky vodycze
dc.subjecttunneleng
dc.subjectrehabilitationeng
dc.subjectrepaireng
dc.subjectwater seepageeng
dc.titleRekonstrukce tunelů na železniční trati Tanvald - Kořenovcze
dc.titleReconstruction of tunnels on the railway track Tanvald - Kořenoveng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeMařík Libor
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra geotechnikycze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam