ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Inovační aktivity pro zvýšení účinnosti výkonnostní online marketingové komunikace realitní společnosti

Innovative Activities to Increase the Effectiveness of Performance Online Marketing Communication of the Real Estate Company

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Kateřina Tomášová
Vedoucí práce
Skokanová Dagmar
Oponent práce
Štědroň Bohumír
Studijní program
Projektové řízení inovací
Instituce přidělující hodnost
institut manažerských studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce pojednává o zvýšení efektivnosti výkonnostního marketingu v realitní společnosti prostřednictvím implementace nových inovačních aktivit. Práce si klade za cíl představit a zhodnotit výkonnostní systém a posoudit samotnou výkonost inovačních aktivit za účelem dosažení cílů společnosti. Teoretická část zahrnuje kromě inovativního marketingu také online marketing s důrazem na výkonností nástroje a PPC systémy. Samotná praktická část pak poskytuje analýzu výchozího stavu výkonnostního marketingu dané společnosti s následnou aplikací inovačních aktivit, které jsou vyhodnoceny z hlediska účinnosti a jsou navržena další doporučení pro optimalizaci.
 
The diploma thesis deals with increasing the effectiveness of performance mar-keting in a real estate company through the implementation of new innovation activities. The work aims to present and evaluate the performance system and assess the performance of innovation activities in order to achieve the company's goals. In addition to innovative marketing, the theoretical part also includes online marketing with an emphasis on tool performance and PPC systems. The practical part itself then provides an analysis of the initial state of performance marketing of the company with the subsequent application of innovation activities, which are evaluated in terms of effectiveness and further recommendations for optimization are proposed.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/95645
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.228Mb)
PRILOHA (327.3Kb)
POSUDEK (204.6Kb)
POSUDEK (847.9Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 32116 [838]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Online marketingová komunikace v eventové agentuře 

    Autor: Kristýna Zahradníčková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Benešová Klára
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-21)
    Diplomová práce se věnuje tématu online marketingové komunikace eventové agentury Party Rebels. Teoretická část obsahuje teoretická východiska pro zvolené téma. Detailně se věnuje pojmům, jako jsou: online marketing, online ...
  • Online marketing a jeho aplikace ve společnosti PPI - protipožární dveře s.r.o. 

    Autor: Zörkler Jakub; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Čekalová Jaroslava
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-05)
    Cílem této bakalářské práce je návrh online komunikační kampaně pro společnost PPI - protipožární dveře s.r.o., která vyrábí, kromě jiných produktů, ojedinělé protipožární dveře s provětráváním. Na základě analýzy pilotního ...
  • Marketing ve finančním poradenství 

    Autor: Marie Ortová; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-06)
    Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi v oblasti finančního poradenství, s důrazem na využití internetového marketingu k získávání nových klientů a spolupracovníků. Teoretická část práce definuje klíčové ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV