Zobrazit minimální záznam

Analysis of Marketing Strategy and Innovation Opportunities of a Selected Company



dc.contributor.advisorSkokanová Dagmar
dc.contributor.authorDominik Ivanov
dc.date.accessioned2021-06-18T22:52:28Z
dc.date.available2021-06-18T22:52:28Z
dc.date.issued2021-06-18
dc.identifierKOS-1065800655005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/95597
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá marketingovou strategií a inovačními příležitostmi vybraného podniku. Cílem práce je zanalyzovat marketingovou strategii vybraného podniku napříč všemi komunikačními kanály ve srovnání s konkurencí a aktuálními trendy. Teoretická část obsahuje definici strategického marketingu, marketingového mixu a současných marketingových trendů. Praktická část se soustředí na analýzu společnosti, výsledků kvantitativního a kvalitativního výzkumu, na jejichž základě jsou poskytnuty návrhy inovačních aktivit.cze
dc.description.abstractThe Master’s thesis is focused on the analysis of marketing strategy and innovation opportunities of a selected company. The objective of the thesis is to analyse marketing strategy of the selected company across all communication channels in comparison with the competition and current trends. The theoretical part consists of the definitions of strategic marketing, marketing mix and current marketing trends. The practical part is focused on company analysis, results of quantitative and qualitative research, based on which are recommended innovation activities.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjecte-commercecze
dc.subjectkomunikační kanálycze
dc.subjectmarketingové trendycze
dc.subjectinovacecze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjecte-commerceeng
dc.subjectcommunication channelseng
dc.subjectmarketing trendseng
dc.subjectinnovationseng
dc.subjectsocial mediaeng
dc.titleAnalýza marketingové strategie a inovačních příležitostí vybraného podnikucze
dc.titleAnalysis of Marketing Strategy and Innovation Opportunities of a Selected Companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeJemala Marek
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam