Katederní knihovna s možností samoobslužného provozu
Departmental library with the possibility of self-service operation
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Jan Skála
Vedoucí práce
Novák Petr
Oponent práce
Herceg Tomáš
Studijní obor
Softwarové inženýrstvíStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá tvorbou informačního systému umožňujícího správu inventáře knihovny na vybrané katedře ČVUT. Kromě základních funkcí bude poskytovat i možnost samoobslužného provozu. Výstupem práce jsou celkem 4 aplikace: Webová aplikace zobrazuje data a umožňuje přihlášení pomocí uživatelského jména a hesla ČVUT. Desktopová aplikace na kiosku zobrazující webovou aplikaci ve vestavěném prohlížeči poskytuje integraci s připojeným hardwarem. REST API služba komunikuje s kioskem. Služba na pozadí připomíná uživatelům datum vrácení zapůjčené publikace. This work’s goal is to create an information system allowing management of libraries provided by university departments. Besides core functionality the system also provides self-service features. The output of this thesis are 4 applications: A web application displaying data and authenticating users using existing CTU credentials. Desktop application (kiosk) showing the web app in an embedded browser and integrating with connected hardware. REST API service communicating with kiosk. And finally, a background service reminding users to return publications they borrowed.
Kolekce
- Diplomové práce - 13136 [833]