Monitorování kvality ovzduší ve třídách na Smíchovské střední průmyslové škole
Monitoring of Air Quality in Classrooms at Smichovska stredni prumyslova skola
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Jan Tesař
Supervisor
Vaněček David
Opponent
Andres Pavel
Field of study
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudy program
Specializace v pedagogiceInstitutions assigning rank
institut pedagogických a psychologických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se věnuje kvalitě vnitřního prostředí ve školách, monitorování a vyhodnocení kvality vnitřního prostředí během běžné výuky na Smíchovské střední průmyslové škole a porovnává tyto údaje s již realizovanými měřeními z jiných škol podobného typu. Vzhledem k rozsahu práce používám jako ukazatele kvality vnitřního prostředí v této práci měřené hodnoty CO₂, teploty a relativní vzdušné vlhkosti. Výstupem práce je přehledná prezentace naměřených hodnot a jejich vyhodnocení s přihlédnutím k platné legislativě. Závěrem je uvedení možných dopadů zjištěné kvality vnitřního prostředí na výuku a nastínění řešení pro její zlepšení. This bachelor's thesis deals with the quality of the indoor environment in schools, monitoring, and evaluation of the quality of the indoor environment during regular operation at the Smíchov Technical High School and compares these data with already implemented measurements from other schools of a similar type. Due to the scope of the work, I use measured values of CO₂, temperature and relative humidity as indicators of the quality of the indoor environment in this paper. The output of this bachelor's thesis is a clear presentation of measured values and their evaluation, considering the applicable legislation. The conclusion is to state the possible impacts of the identified quality of the indoor environment on teaching and outline solutions for its improvement.
Collections
- Bakalářské práce - 32151 [1227]