Zobrazit minimální záznam

Design as a Tool of Competitiveness



dc.contributor.advisorŠtěpánek Petr
dc.contributor.authorAdam Jirout
dc.date.accessioned2021-06-10T22:54:08Z
dc.date.available2021-06-10T22:54:08Z
dc.date.issued2021-06-10
dc.identifierKOS-1086044477405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/94955
dc.description.abstractHlavním zaměřením bakalářské práce je analýza vývoje a trendů obalů. V první části budou nejdříve vymezeny pojmy důležité pro tuto bakalářskou práci jako obalový design, cirkulární ekonomika a merchandising. Následně bude analýza obalů nejdříve započata jejich obecnou historií. Poté bude následovat podrobnější zaměření na jednotlivá odvětví, kde budou zkoumány prvky patřící k obalům vybraného odvětví. V další části budou dále zkoumány budoucí a současné trendy obalového designu. Analýza bude provedena na stejných odvětvích jako u historie obalů. V poslední části bakalářské práce budou uvedena určitá doporučení na bázi trendů a vývoje obalového designu, nad kterými lze uvažovat při přípravě konkurenceschopného obalu na současném trhu.cze
dc.description.abstractThe main focus of the bachelor thesis is the analysis of the development and trends of packaging. In the first part terms that are important for this bachelor thesis such as packaging design, circular economy and merchandising will be defined. Subsequently, the analysis will first begin with general history of packaging. This will be followed by a more detailed focus on individual sectors, where the elements belonging to packaging of the selected sector will be examined. In the next part, future and current trends in packaging design will be further examined. The analysis will be performed on the same sectors as for the history of packaging. In the last part of the bachelor thesis, certain recommendations will be given based on trends and development of packaging design, which could be considered when preparing packaging that is competitive on the current market.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectObalový designcze
dc.subjectObalycze
dc.subjectVývoj Obalůcze
dc.subjectHistorie Obalůcze
dc.subjectObalové trendycze
dc.subjectObalová doporučenícze
dc.subjectPackaging designeng
dc.subjectPackagingeng
dc.subjectDevelopment of packagingeng
dc.subjectPackaging Historyeng
dc.subjectPackaging Trendseng
dc.subjectPackaging recommendationseng
dc.titleDesign jako nástroj konkurenceschopnosticze
dc.titleDesign as a Tool of Competitivenesseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeMíšek Karel
theses.degree.grantorinstitut veřejné správy a regionálních studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam