Zobrazit minimální záznam

Evaluation of the Effectiveness of Promotional Exhibitions in a Selected Trade Chain



dc.contributor.advisorPlzáková Lucie
dc.contributor.authorLukáš Čáp
dc.date.accessioned2021-06-09T22:53:48Z
dc.date.available2021-06-09T22:53:48Z
dc.date.issued2021-06-09
dc.identifierKOS-1086966475805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/94798
dc.description.abstractObsahem bakalářské práce je zhodnocení efektivity promočního vystavování v rámci vybraného obchodního řetězce. Práce si dále klade za cíl potvrdit či vyvrátit stanovené hypotézy, které napomůžou k analýze efektivity promočního vystavování. V teoretické části práce jsou představeny klíčové oblasti stanoveného tématu. Praktická část práce je uvedena popisem procesu promočního vystavování. Následně jsou statistickými metodami zpracována data obchodního řetězce, na základě kterých je vyhodnocena pravdivost hypotéz. V závěru práce jsou nastíněna možná doporučení pro vybranou firmu.cze
dc.description.abstractThe content of the bachelor’s thesis is to evaluate the effectiveness of promotional displaying in a selected trade chain. The paper also aims to prove or disprove the hypotheses that will help to analyse the effectiveness of promotional displaying. The theoretical part of the thesis presents the key areas of the topic. The practical part of the work is given a description of the process of promotional displaying. Subsequently, the data of the trade chain are processed by statistical methods, based on which the veracity of the hypotheses is evaluated. At the end of the work are outlined possible recommendations for the selected company.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectobchodní jednotkacze
dc.subjectmerchandisingcze
dc.subjectpromoční vystavenícze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectsortimentcze
dc.subjectbusiness uniteng
dc.subjectmerchandisingeng
dc.subjectpromotional displayingeng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectrange of goodseng
dc.titleZhodnocení efektivity promočního vystavování ve vybraném obchodním řetězcicze
dc.titleEvaluation of the Effectiveness of Promotional Exhibitions in a Selected Trade Chaineng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeNováková Lenka
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam