Materiály v počítačové grafice
Materials in computer graphics
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Tomáš Cicvárek
Vedoucí práce
Sedláček David
Oponent práce
Bittner Jiří
Studijní obor
Počítačové hry a grafikaStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Téma této práce zahrnuje popis formátů používaných v real-time grafickém zobrazování herního enginu Unity a fotorealistického vykreslovacího softwaru Octane firmy Otoy, který slouží jako offline vykreslovací software (ray-tracer) pro Unity. Dále jsou analyzovány konverzní postupy a jsou implementovány ve skriptech pro Unity. The purpose of this thesis is to describe formats used in real-time graphic view of game engine Unity and photo-realistic render Octane created by the company Otoy. Octane is used by Unity as an offline render (ray-tracer). Furthermore, conversion methods are analyzed and implemented in scripts used by Unity.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13139 [435]