Nácvik každodenních činností ve VR
VR training of daily activities
dc.contributor.advisor | Sedláček David | |
dc.contributor.author | Jan Tošner | |
dc.date.accessioned | 2021-06-08T22:51:45Z | |
dc.date.available | 2021-06-08T22:51:45Z | |
dc.date.issued | 2021-06-08 | |
dc.identifier | KOS-958759722005 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/94658 | |
dc.description.abstract | Tento dokument je bakalářská práce Jana Tošnera. Její cílem bylo vytvoření aplikace pro lidi, kteří mají problémy s každodenními činnostmi. Ta by jim měla pomoci se znovu začlenit do společnosti V analýze jsou rozebrány možnosti vývoje aplikace pro VR, sbírání dat a podobné aplikace. Zde jsou prozkoumávány například možnosti herních enginů a knihoven pro Unity. Návrh řešení popisuje způsob implementace, který byl zvolen na základě analýzy. V další části naleznete konkrétní implementaci s detailním popisem každé scény. Poslední dvě kapitoly se zaobírají testováním a zhodnocením této práce. | cze |
dc.description.abstract | This document is bachelor thesis of Jan Tošner. Its goal was to create an application for people who have problems with activities of daily living. It should help them reintegrate into society. The analysis discusses the possibilities of application development for VR, data collection and similar applications. For example there are explored the possibilities of game engines and libraries for Unity. The proposed solution describes the method of implementation, which was chosen on the basis of the analysis. In the next section, you will find a specific implementation with a detailed description of each scene. The last two chapters describes testing and evaluation of this work. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | trénink | cze |
dc.subject | každodenní činnosti | cze |
dc.subject | virtuální realita | cze |
dc.subject | nácvik | cze |
dc.subject | Unity | cze |
dc.subject | SteamVR | cze |
dc.subject | bakalářská práce | cze |
dc.subject | training | eng |
dc.subject | daily activities | eng |
dc.subject | virtual reality | eng |
dc.subject | rehearsal | eng |
dc.subject | Unity | eng |
dc.subject | SteamVR | eng |
dc.subject | bachelor thesis | eng |
dc.title | Nácvik každodenních činností ve VR | cze |
dc.title | VR training of daily activities | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Žákovská Uršula | |
theses.degree.discipline | Počítačové hry a grafika | cze |
theses.degree.grantor | katedra počítačové grafiky a interakce | cze |
theses.degree.programme | Otevřená informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 13139 [435]