Zobrazit minimální záznam

VR training of daily activities



dc.contributor.advisorSedláček David
dc.contributor.authorJan Tošner
dc.date.accessioned2021-06-08T22:51:45Z
dc.date.available2021-06-08T22:51:45Z
dc.date.issued2021-06-08
dc.identifierKOS-958759722005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/94658
dc.description.abstractTento dokument je bakalářská práce Jana Tošnera. Její cílem bylo vytvoření aplikace pro lidi, kteří mají problémy s každodenními činnostmi. Ta by jim měla pomoci se znovu začlenit do společnosti V analýze jsou rozebrány možnosti vývoje aplikace pro VR, sbírání dat a podobné aplikace. Zde jsou prozkoumávány například možnosti herních enginů a knihoven pro Unity. Návrh řešení popisuje způsob implementace, který byl zvolen na základě analýzy. V další části naleznete konkrétní implementaci s detailním popisem každé scény. Poslední dvě kapitoly se zaobírají testováním a zhodnocením této práce.cze
dc.description.abstractThis document is bachelor thesis of Jan Tošner. Its goal was to create an application for people who have problems with activities of daily living. It should help them reintegrate into society. The analysis discusses the possibilities of application development for VR, data collection and similar applications. For example there are explored the possibilities of game engines and libraries for Unity. The proposed solution describes the method of implementation, which was chosen on the basis of the analysis. In the next section, you will find a specific implementation with a detailed description of each scene. The last two chapters describes testing and evaluation of this work.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjecttréninkcze
dc.subjectkaždodenní činnosticze
dc.subjectvirtuální realitacze
dc.subjectnácvikcze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectSteamVRcze
dc.subjectbakalářská prácecze
dc.subjecttrainingeng
dc.subjectdaily activitieseng
dc.subjectvirtual realityeng
dc.subjectrehearsaleng
dc.subjectUnityeng
dc.subjectSteamVReng
dc.subjectbachelor thesiseng
dc.titleNácvik každodenních činností ve VRcze
dc.titleVR training of daily activitieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŽákovská Uršula
theses.degree.disciplinePočítačové hry a grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu
































Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam