Zobrazit minimální záznam

Analysis of development practices concerning isometric 2D games



dc.contributor.advisorVesecký Adam
dc.contributor.authorJan Glaser
dc.date.accessioned2021-06-03T22:52:18Z
dc.date.available2021-06-03T22:52:18Z
dc.date.issued2021-06-03
dc.identifierKOS-962290837705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/94526
dc.description.abstractTato práce se zaměřuje na analýzu vývoje izometrických 2D her. Důraz je kladen na tvorbu izometrických 2D textur. Součástí práce je aplikace umožňující automatickou tvorbu takovýchto textur z 3D modelovacích nástrojů, a také aplikace demonstrující užití těchto textur. Výstup této práce bude prospěšný herním vývojářům.cze
dc.description.abstractThe primary goal of this thesis is to analyze the methods of isometric 2D games in terms of development. Emphasis is laid on on creation of isometric 2D textures. Part of the thesis is also an application, allowing automatic creation of such textures from 3D modeling tools and even a prototype, demonstrating usage of such textures. The output of this thesis will be beneficial to game developers.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subject2Dcze
dc.subjectaplikacecze
dc.subjectBlendercze
dc.subjecthracze
dc.subjectizometrické zobrazenícze
dc.subject2Deng
dc.subjectapplicationeng
dc.subjectBlendereng
dc.subjectgameeng
dc.subjectisometric projectioneng
dc.titleAnalýza metodik vývoje izometrických 2D hercze
dc.titleAnalysis of development practices concerning isometric 2D gameseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeŠimeček Ivan
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatika 2010cze


Soubory tohoto záznamu








Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam