Zobrazit minimální záznam

Numerical Analysis of Concrete Pavement with Respect to the Transport Processes



dc.contributor.advisorPánek Petr
dc.contributor.authorJakub Veselý
dc.date.accessioned2021-02-24T11:56:17Z
dc.date.available2021-02-24T11:56:17Z
dc.date.issued2021-02-09
dc.identifierKOS-1084809454005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/93562
dc.description.abstractAnalýza cementobetonových vozovek je komplexní problém. Většina pozornosti je obvykle soustředěna na kolové zatížení, naopak nesilovému zatížení teplotou není věnována dostatečná pozornost. V této práci jsou důkladně analyzovány účinky nelineárního teplotního namáhání CB vozovek pomocí pokročilých metod numerického modelování. Je vytvořen sdružený termo - mechanický model, pro jeho kalibraci jsou použita experimentálně naměřená data při dlouhodobém monitoringu na dálnici D1. Je diskutován také problém vedení vlhkosti a jevů na něj navázaných, jako je smršťování a dotvarování, které je spolu s dalšími zmíněnými jevy v budoucnu nutné hlouběji analyzovat.cze
dc.description.abstractAnalysis of concrete pavements is a complex problem. Most attention is usually focused on the wheel loading scenario, while the temperature loading is not given enough attention. In this work, the effects of nonlinear thermal stress of concrete roads are thoroughly analyzed using advanced methods of numerical modeling. Thermo - mechanical coupled task is created, for it's calibration experimentally measured data from long term monitoring on D1. The problem of moisture transfer and related phenomena, such as shrinkage and creep, is also discussed, which, together with the other mentioned phenomena, needs to be analyzed in more depth in the future.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectbetoncze
dc.subjectcementobetonové vozovkycze
dc.subjectnumerická analýzacze
dc.subjectvedení teplacze
dc.subjecttransport vlhkosticze
dc.subjectMKPcze
dc.subjectconcreteeng
dc.subjectconcrete pavementseng
dc.subjectnumerical analysiseng
dc.subjectheat transfereng
dc.subjectmoisture transporteng
dc.subjectFEMeng
dc.titleNumerická analýza cementobetonové vozovky s ohledem na transportní procesycze
dc.titleNumerical Analysis of Concrete Pavement with Respect to the Transport Processeseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeBedřich Stanislav
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra silničních stavebcze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam