Zobrazit minimální záznam

Issue of inclusion on elementary school



dc.contributor.advisorLorenzová Jitka
dc.contributor.authorMagdaléna Šrůtová
dc.date.accessioned2021-02-24T11:52:02Z
dc.date.available2021-02-24T11:52:02Z
dc.date.issued2021-02-07
dc.identifierKOS-884679715805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/93399
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou zvládání inkluze na základní škole. Cílem této práce je zmapování procesu inkluzivního vzdělávání a zhodnocení silných a slabých stránek. Práce je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část. V teoretické části jsou představeny všeobecné informace o inkluzi včetně ukázek několika projektů na její podporu a ukázek několika výzkumů zabývajících se podobnou problematikou. Výzkumná část práce se zabývá šetřením provedeném na základní škole zaměřené na začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem, než je čeština. Smyslem této práce je poukázat na každodenní realitu inkluzivního vzdělávání na základní škole.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the issue of managing inclusion in elementary school. The aim of the thesis is to map the process of inclusive education and evaluate its strengths and weaknesses. The thesis is divided into theoretical part and research part. The theoretical part presents general information about inclusion, including examples of several projects to support it and examples of several researches dealing with similar issue. The research part of the thesis deals with a survey conducted at elementary school focused on the inclusion of pupils with native language other than Czech. The purpose of this thesis is to point out the daily reality of inclusive education in elementary school.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectintegracecze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícze
dc.subjectspeciální vzdělávací potřebycze
dc.subjectpodpůrná opatřenícze
dc.subjectinclusioneng
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectelementary schooleng
dc.subjectinclusive educationeng
dc.subjectspecial educational needseng
dc.subjectsupporting measureseng
dc.titleProblematika inkluze na základní školecze
dc.titleIssue of inclusion on elementary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeJirkovská Blanka
theses.degree.disciplineUčitelství praktického vyučování a odborného výcvikucze
theses.degree.grantorinstitut pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeSpecializace v pedagogicecze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam