Zobrazit minimální záznam

Design of a Single Cylinder Engine crankcase



dc.contributor.advisorHořenín Jindřich
dc.contributor.authorRadek Lhotan
dc.date.accessioned2021-02-24T11:52:46Z
dc.date.available2021-02-24T11:52:46Z
dc.date.issued2021-02-06
dc.identifierKOS-985499428705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/93393
dc.description.abstractPředmětem této práce je návrh klikové skříně pro zkušební jednoválcový motor. První část práce je zaměřena na samotný konstrukční návrh základních dílů klikové skříně a důležitých dílů celého jednoválcového motoru. Je zde detailněji popsána jejich výroba, použitý materiál a technologie. Výsledkem první části jsou taktéž 3D modely a výkresy jednotlivých součástí vyhotovené v Creo Parametric. Druhá část je zaměřena na tvorbu 1D modelu v softwaru GT-Power. Hodnoty z 1D modelu jsou pak použity ve třetí a čtvrté části práce. Ve třetí části je řešeno proudění v hlavě a v bloku motoru pomocí CFD simulace tak, aby bylo možné motor při provozu na zkušebně uchladit. Finální část se zabývá kontrolou vložky válce a hlavy motoru. Je zde zahrnuto jak působení spalovacího tlaku a teploty, tak i předpětí šroubů.cze
dc.description.abstractThe main subject of this diploma thesis is the design of cranckcase for single cylinder four stroke research engine. The first part of thesis is based on construction design of the cranckcase basic parts. Also, there is desribed construction solution of the engine´s other parts, as well as details of their materials, machining and technolodgy. The results of the first section are 3D models and drawings of parts. In the second section, there is assembled 1D model in GT-Power software. The third and fourth section of the thesis contain the data from 1D simulation. In third section there is soluted coolant flow in head and engine cylinder by CFD simulation. The main simple of flow simulation is to ensure good cooling of head and cylinder. The final element controll of liner and engine head is described in the final part of the thesis. Stress from teperature, burning pressure and screw preload are included in the controll.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectkliková skříňcze
dc.subjectvýzkumný jednoválcový motorcze
dc.subjectvodní prostorcze
dc.subjectcranckaseeng
dc.subjectresearch single cylinder engineeng
dc.subjectcylinder head jacketeng
dc.subjectwater spaceeng
dc.titleKonstrukce klikové skříně zkušebního jednoválcecze
dc.titleDesign of a Single Cylinder Engine crankcaseeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeEmrich Miloslav
theses.degree.disciplineDopravní, letadlová a transportní technikacze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeStrojní inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu






















Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam