Rekonstrukce železniční tratě č. 528B v úseku Lužná u Rakovníka - Nové Strašecí
Reconstruction of the railway line No. 528B in section Lužná u Rakovníka - Nové Strašecí
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
David Černý
Vedoucí práce
Krejčiříková Hana
Oponent práce
Lojda Vít
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra železničních stavebPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční tratě č. 528B v úseku Lužná u Rakovníka (mimo) – Nové Strašecí (mimo) s jedním návrhem stanice v Řevničově. Návrh rekonstrukce tratě je zpracován ve třech variantách, které se liší maximální navrženou rychlostí. Pro všechny navržené varianty jsou zpracovány situace a podélné řezy. Pro variantu 2 jsou následně zpracované vzorové příčné řezy. Pro vyhodnocení variant je vytvořen graf rychlostí. The bachelor thesis deals with the design of the reconstruction of the railway line No. 528B in section Lužná u Rakovníka (excluded) - Nové Strašecí (excluded) including one design of the station in Řevničov. The proposal of the track reconstruction is processed in three different variants, each variant differs in the maximum designed speed. Site plans and longitudinal profiles are prepared for all suggested variants. There are subsequently processed cross sections for variant 2. A graph of speed is created to evaluate the variants.