Zobrazit minimální záznam

SPATIAL IMPACT OF THE HIGH SPEED RAIL



dc.contributor.advisorMaier Karel
dc.contributor.authorJan Bittner
dc.date.accessioned2020-09-16T08:51:30Z
dc.date.available2020-09-16T08:51:30Z
dc.date.issued2020-09-10
dc.identifierKOS-866637173605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/90797
dc.description.abstractPráce v rámci analytické části zkoumá potenciály rozvoje v návaznosti na nácestné stanice na VRT Praha – Brno. V návrhové části je navržena podoba územních změn v okolí tří plánovaných stanic v rozdílných územních podmínkách: Vlašim (stanice na periferii města), Jihlava (stanice v centru města) a Humpolec – Pelhřimov (stanice mimo město). Návrh je proveden v měřítku: (1) regionu (celé spádové území stanice), (2) města (interakce stanice se stávající strukturou města) a (3) urbanistického detailu (okolí stanice, přilehlé veřejné prostranství). Cílem práce je prověřit možnosti urbanistického řešení dopadu výstavby VRT ve vybraných lokalitách.cze
dc.description.abstractThe analytical part of this paper examines the potential of new development in relation to stations on the Praha-Brno high-speed rail (vysokorychlostní trať – VRT). The design part proposes zoning changes in the vicinity of three planned stations with different location conditions: Vlašim (station on the outskirts of the city), Jihlava (station in the city centre) and Humpolec-Pelhřimov (station outside the city). The design consists of scales of: (1) the region (the whole catchment area of the station) (2) the city (interaction of the station with the existing city structure) and (3) urban detail (surroundings of the station, adjacent public space). The goal of the project is to inspect the possibilities of urban design of the impact of VRT construction in the above-mentioned localities.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectVysokorychlostní traťcze
dc.subjectVRTcze
dc.subjectRychlé spojenícze
dc.subjectRScze
dc.subjectÚzemí rozvojcze
dc.subjectVlašimcze
dc.subjectJihlavacze
dc.subjectHumpoleccze
dc.subjectHigh speed raileng
dc.subjectHSReng
dc.subjectHigh speed traineng
dc.subjectHSTeng
dc.subjectSpatial developmenteng
dc.subjectVlasimeng
dc.subjectJihlavaeng
dc.subjectHumpoleceng
dc.titleÚZEMNÍ DOPADY TRATĚ RYCHLÉHO SPOJENÍcze
dc.titleSPATIAL IMPACT OF THE HIGH SPEED RAILeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeKynčl Jakub
theses.degree.disciplineArchitekturacze
theses.degree.grantorústav prostorového plánovánícze
theses.degree.programmeArchitektura a urbanismuscze


Soubory tohoto záznamu













Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam