Koncept monitorovaného přiblížení
Monitored Approach Concept
dc.contributor.advisor | Hospodka Jakub | |
dc.contributor.author | David Šefl | |
dc.date.accessioned | 2020-09-13T22:51:25Z | |
dc.date.available | 2020-09-13T22:51:25Z | |
dc.date.issued | 2020-09-13 | |
dc.identifier | KOS-979253109205 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/90725 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou monitorovaného přiblížení. Selhání lidského faktoru představuje hlavní příčinu u značného množství nehod a incidentů v letecké dopravě. Tato práce popisuje alternativní způsob rozložení pracovní zátěže vícečlenné posádky. Praktická část je věnovaná analýze leteckých nehod a komparací metody monitorovaného přiblížení s tradičními postupy pilota letícího a pilota monitorujícího. | cze |
dc.description.abstract | The diploma thesis deals with the issue of monitored approach. The failure of the human factor is a major cause of a significant number of accidents and incidents in air transport. This thesis shows an alternative way of distributing the workload of on individual crew members. The practical part is focused on the analysis of air accidents and comparative methods of monitored approach with the traditional procedures of the Pilot flying and the Pilot monitoring. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Monitorované přiblížení | cze |
dc.subject | delegované přiblížení | cze |
dc.subject | CRM | cze |
dc.subject | lidský faktor | cze |
dc.subject | letecké nehody | cze |
dc.subject | letecké události | cze |
dc.subject | Monitored approach | eng |
dc.subject | delegated approach | eng |
dc.subject | CRM | eng |
dc.subject | human factor | eng |
dc.subject | aviation accidents | eng |
dc.subject | aviation incidents | eng |
dc.title | Koncept monitorovaného přiblížení | cze |
dc.title | Monitored Approach Concept | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.contributor.referee | Valenta Viktor | |
theses.degree.discipline | Provoz a řízení letecké dopravy | cze |
theses.degree.grantor | ústav letecké dopravy | cze |
theses.degree.programme | Technika a technologie v dopravě a spojích | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 16121 [537]