Využití výpočetní techniky v administrativě školy
The Use of Information and Communication Technologies in School Administration
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Martin Bartoníček
Vedoucí práce
Vobořilová Jarmila
Oponent práce
Dobrovská Dana
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá využitím výpočetní techniky v administrativě školy. Cílem je porovnání školních informačních systémů „Bakaláři“ a „Škola OnLine“ a stanovení vhodnějšího z nich. Charakter práce je teoreticko-empirický. V teoretické části jsou obecně vymezeny požadavky na školní administrativu a školní informační systémy. Představeny jsou také dva ze systémů, které jsou předmětem porovnání v praktické části – Bakaláři a Škola OnLine. Informace uvedené v empirické části byly získány prostřednictvím dotazníkového šetření a osobních rozhovorů s uživateli výše uvedených systémů. Na základě takto získaných informací a analýzy dalších dostupných informací byly tyto dva školní informační systémy porovnány a stanoven lepší z nich, který více vyhovuje požadavkům sledovaných škol a může pomoci k optimalizaci jejich chodu. The bachelor thesis deals with the use of computer technology in school administration. The goal is to compare two school information systems – „Bakaláři“ and „Škola OnLine“ – and decide which one is more suitable. The character of the work is theoretical-empirical. The theoretical part generally defines the requirements for school administration and school information systems. There are also two presented systems that are subsequently compared in the practical part – „Bakaláři“ and „Škola OnLine“. The information presented in the empirical part was obtained through a questionnaire survey and personal interviews with users of the above mentioned systems. Based on the information thus obtained and the subsequential analysis of other available information, the two school information systems were compared and the one, that suited the requirements of the monitored schools better, was selected and thus can help to optimize their operation.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]