Průmysl a Vzdělávání 4.0
Industry and Education 4.0
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Vladimír Martinů
Vedoucí práce
Freiberg František
Oponent práce
Budský Patrik
Studijní obor
bez oboruStudijní program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav řízení a ekonomiky podnikuPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce slouží především k hlubšímu poznání problematiky vzdělávání v kontextu s Průmyslem 4.0. Práce se skládá z teoretické části, která je zejména rešerší pro uspořádání hlavních myšlenek a principů tohoto konceptu a praktické části, která obsahuje odpovědi zástupců jednotlivých skutečných firem na mnou vytvořený dotazník. Význam práce spočívá v rozsáhlém a podrobně zpracovaném mapování problému. Obsahuje minulé, aktuální i případné budoucí koncepty, návrhy, vize a řešení. Součástí práce je zapracování konceptu Průmyslu 4.0 do oblasti strojírenství a vzdělávání na strojních fakultách. Naznačeny jsou i vlivy současných trendů Průmyslu 4.0 na formování modelů školství. This bachelor's thesis aims primarily for providing deeper understanding of the issues of education in the context of Industry 4.0. The thesis consists of two parts. The first, theoretical part, is a recherche for sorting of the main ideas and principles of this concept. The second, practical part, also then contain the answers of representatives of individual real-world companies to the questionnaire created by the author of this thesis. The significance of the work lies in the extensive and detailed mapping of the problem. It contains past, current and possible future concepts, proposals, visions and solutions. Incorporation of the concept of Industry 4.0 into the field of engineering and education at the faculties of mechanical engineering is also a part of this thesis. Furthermore, the impact of Industry 4.0 on the formation of individual education models is also incorporated.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12138 [213]