Zobrazit minimální záznam

Enhancement of the Thermal Design of a Cold Gas Iodine Thruster



dc.contributor.advisorMartínez Martínez Javier
dc.contributor.authorRoger Pereira
dc.date.accessioned2020-09-04T13:56:36Z
dc.date.available2020-09-04T13:56:36Z
dc.date.issued2020-08-28
dc.identifierKOS-1089127303805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/90172
dc.description.abstractI2T5, jódový pohon studeného plynu, vyvinutý společností ThrustMe ve Francii, je prvním svého druhu, který jej úspěšně přivedl do vesmíru. První letová měření I2T5 poskytla nahlédnutí do jeho tepelného výkonu a bylo pozorováno, že požadované teploty pro sublimaci jodového paliva nebylo dosaženo v očekávaném časovém rámci, což vedlo k delší zahřívací periodě a ke snížení tah. Problém nastal v důsledku nepředvídaného vodivého tepelného kontaktu mezi nádrží a škrtícími stěnami. Tato práce se věnuje této problematice hlouběji a zaměřuje se na zmírnění celkových vodivých tepelných ztrát z nádrže na satelitní snímek, kde je integrován I2T5cze
dc.description.abstractThe I2T5, an iodine-propelled, cold gas thruster, developed by ThrustMe, France, is the first of its kind to make it successfully to space. The first flight measurements of the I2T5 provided insight into its thermal performance, and it was observed that the required temperature to sublimate the iodine propellant was not reached within the expected time frame, which led to a longer warm-up period, and a reduction in thrust. The problem arose due to an unforeseen conductive thermal contact between the tank and the thruster walls. This thesis delves deeper into this issue and focuses on alleviating the total conductive heat loss from the tank to the satellite frame, where the I2T5 is integrated.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectThruster studeného plynucze
dc.subjectI2T5cze
dc.subjectCubeSat pohoncze
dc.subjecttepelná analýzacze
dc.subjectpřenos teplacze
dc.subjecttepelný odporcze
dc.subjectoběžné tepelné tokycze
dc.subjectCold gas thrustereng
dc.subjectI2T5eng
dc.subjectCubeSat propulsioneng
dc.subjectthermal analysiseng
dc.subjectheat transfereng
dc.subjectthermal resistanceeng
dc.subjectorbital heat fluxeseng
dc.titleZlepšení tepelné konstrukci za studena plynu Jód pohonného systémucze
dc.titleEnhancement of the Thermal Design of a Cold Gas Iodine Thrustereng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeEnmark Anita
theses.degree.disciplineKybernetika a robotikacze
theses.degree.grantorkatedra řídicí technikycze
theses.degree.programmeKybernetika a robotikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam