Zobrazit minimální záznam

Electromobility in selected EU Countries



dc.contributor.advisorStarý Oldřich
dc.contributor.authorAndrei Cazachevici
dc.date.accessioned2020-08-25T22:51:37Z
dc.date.available2020-08-25T22:51:37Z
dc.date.issued2020-08-25
dc.identifierKOS-773337299305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/89837
dc.description.abstractTáto bakalářská práce se zabývá elektromobilitou a její stavem ve vybraných zemích Evropské unie včetně České republiky. V mé práci do vybraných zemí patří taky Norsko, které není členem EU, ale vzhledem k tomu, že v Norsku úroveň vývoje elektromobility je docela vysoká, rozhodl jsem prozkoumat situaci s elektromobilitou i v této zemi. Cílem této práce je porovnat technická a ekonomická kritéria elektromobilů a vozidel se spalovacím motorem, udělat analýzu rozvoje elektromobility v Česku a v jiných vybraných evropských zemích. V praktické a teoretické částech závěrečné práce porovnám elektromobil a vozidlo se spalovacím motorem z hlediska účinnosti motoru, emise škodlivých látek, zrychlení, maximální rychlosti, spotřeby paliva, údržby a pořizovacích nákladu. Jedním z cílů mé bakalářské práce je vyjasnit, zda elektromobil je z ekonomického hlediska výhodnější než konvenční auto, což udělám sestavením toku hotovosti, tj. Cash Flow. Dále prozkoumám způsoby nabíjení elektromobilů, porovnávám hustotu nabíjecích stanic v Česku a v jiných evropských zemích během určitého počtu let. Sestavím dynamiku a prognózu prodeje elektromobilů na území vybraných evropských státu a ČR. Stanovím, existuje-li závislost mezi hustotou nabíjecích stanic a prodejem elektromobilů a jak jsou na tom jednotlivé vybrané evropské země.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with electromobility and it's state in selected countries of European Union including Czech Republic. In my thesis Norway is one of the selected european countries, which actually isn't member of EU, but because it has high level of progress of electromobility, I decided to explore electromobility in Norway too. The main goal of this work is to compare technical and economical criterions of electric vehicle and of vehicle with internal combustion engine, to provide the analysis of how is taking place the progress of electromobility in Czech Republic and other selected European countries. In practical and theoretical parts of thesis work I will compare electric car and car with internal combustion engine through such parameters as efficiency of motor, emission of harmful substances, acceleration, maximum speed, consumption, maintenance, purchasing costs. One the goals of my bachelor thesis is to see if an electric vehicle is more advantageous from the economical aspect then a vehicle with internal combustion engine, this I will do by calculating the Cash Flow of both cars. I will explore the ways of charging electric vehicles, will compare density of charging stations in CR and in other european countries during the fixed number of years. I will draw up the dynamics and prediction of sails of electric cars on the territory of the selected european states and CR. I will determine, if does exist any dependence between the density of charging stations and the sales of electric vehicles and what is the situation of this in selected european countries.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectElektromobilitacze
dc.subjectelektromobilcze
dc.subjectelektrický motorcze
dc.subjectelektřinacze
dc.subjectpalivocze
dc.subjectspalovací motorcze
dc.subjectdobíjecí stanicecze
dc.subjectdobíjenícze
dc.subjectnákladycze
dc.subjectprodejcze
dc.subjecthustota rozmístěnícze
dc.subjectpočetcze
dc.subjectmnožstvícze
dc.subjectbateriecze
dc.subjectemisecze
dc.subjectspotřebacze
dc.subjectautocze
dc.subjectproudcze
dc.subjectvýkoncze
dc.subjectnapětícze
dc.subjectčascze
dc.subjectElectromobilityeng
dc.subjectelectric vehicleeng
dc.subjectelectric engineeng
dc.subjectelectricityeng
dc.subjectfueleng
dc.subjectinternal combustion engineeng
dc.subjectcharging stationseng
dc.subjectchargingeng
dc.subjectcostseng
dc.subjectsellseng
dc.subjectdensity of layouteng
dc.subjectnumbereng
dc.subjectamounteng
dc.subjectbatteryeng
dc.subjectemisioneng
dc.subjectconsumptioneng
dc.subjectcareng
dc.subjectelectrical currenteng
dc.subjectpowereng
dc.subjectvoltageeng
dc.subjecttimeeng
dc.titleVyužití elektromobility ve vybraných zemích EUcze
dc.titleElectromobility in selected EU Countrieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKrálík Tomáš
theses.degree.disciplineElektrotechnika a managementcze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědcze
theses.degree.programmeElektrotechnika, energetika a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam