Zobrazit minimální záznam

Macroscopic Transport Model Modification



dc.contributor.advisorJanoš Vít
dc.contributor.authorMilan Kříž
dc.date.accessioned2020-07-28T12:19:11Z
dc.date.available2020-07-28T12:19:11Z
dc.date.issued2020-06-21
dc.identifierKOS-421369809205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/89331
dc.description.abstractTato disertační práce se zabývá problematikou makroskopického dopravního modelování. Cílem práce je rozšířit standardní postup výpočtu makroskopického dopravního modelu o model, který pro každou zónu dopravního modelu určuje podíl jednotlivců vlastnících předplatní jízdenku na veřejnou dopravu nebo disponujících osobním automobilem. Využívání těchto nástrojů mobility není uvažováno jako pouhý vstup do dopravního modelu, ale používání těchto nástrojů je uvažováno jako závislé na různých faktorech popsaných v této práci. Hypotézy byly ověřeny multinomiálním logitovým modelem, nested-logit modelem a smíšeným logitovým modelem. Disertační práce představuje nový postup, který zahrnuje tyto faktory do makroskopického dopravního modelu.cze
dc.description.abstractThe dissertation deals with the issue of macroscopic transport modelling. The aim of this dissertation is to extend the standard procedure for calculating the macroscopic transport model by a model that determines for each zone of the transport model the share of individuals with public transport season tickets or an available car. The use of these mobility tools is not considered as a mere input into the transport model, but hte use of these tools is considered as dependent on the various factors described in this thesis. The hypotheses were verified by the multinomial logit model, the nested-logit model and the mixed logit model. The thesis presents a new procedure that includes these factors in the macroscopic transport model.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmodelování dopravní poptávkycze
dc.subjectmodelování diskrétní volbycze
dc.subjectnástroj mobilitycze
dc.subjectpředplatní jízdenkacze
dc.subjectvlastnictví osobního automobilucze
dc.subjecttransport demand modellingeng
dc.subjectdiscrete choice modellingeng
dc.subjectmobility tooleng
dc.subjectseason ticketeng
dc.subjectcar-ownershipeng
dc.titleModifikace makroskopického dopravního modelucze
dc.titleMacroscopic Transport Model Modificationeng
dc.typedisertační prácecze
dc.typedoctoral thesiseng
dc.contributor.refereePřibyl Ondřej
theses.degree.disciplineTechnologie a management v dopravě a telekomunikacíchcze
theses.degree.grantorústav logistiky a managementu dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam