Zobrazit minimální záznam

The reconstruction of the railway bridge in Chomutov



dc.contributor.advisorRyjáček Pavel
dc.contributor.authorJaroslav Pajdučák
dc.date.accessioned2020-07-01T22:52:01Z
dc.date.available2020-07-01T22:52:01Z
dc.date.issued2020-07-01
dc.identifierKOS-781239152905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/89122
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce je zpracování rekonstrukce integrovaného železničního mostu v Chomutově. Vodorovnou nosnou konstrukci tvoří zabetonované ocelové nosníky proměnné tloušťky. Celkem se na mostě nachází 2 x 7 svařovaných nosníků. Mezi nosníky jsou umístěny cementotřískové desky, které slouží jako ztracené bednění. Spodní stavba mostu se skládá ze ŽB mostní opěry zbudované na části opěry stávajícího železničního mostu, posílenou o skupinu mikropilot. Tato práce pojednává o návrhu a posouzení nového objektu, který využívá část stávajicí opěry původního železničního mostu. V rámci posouzení mostu byla posouzena vodorovná nosná konstrukce včetně spodní stavby.cze
dc.description.abstractThe main purpose of this bachelor thesis is processing of the reconstruction of the intergeted railway bridge in Chomutov. The horizontal load-bearing structure is made from steel concreated beams which have variable thickness. In total, the bridge has 2x7 welded beams. Cement plates are placed between the girders to serve as lost beams. The lower structure of the bridge consists of a reinforced concrete bridge support built on part of the support of the existing railway bridge, reinforced by a micropilot group. This work discusses the design and assessment of the new object, which uses part of the existing support of the original railway bridge. As part of the bridge assessment, a horizontal supporting structure, including the lower structure, was assessed.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMostcze
dc.subjectocelobetonovýcze
dc.subjectZBNcze
dc.subjectželezničnícze
dc.subjectintegrovanýcze
dc.subjectrámovýcze
dc.subjectposouzenícze
dc.subjectnávrhcze
dc.subjectBridgeeng
dc.subjectsteel concreteeng
dc.subjectZBNeng
dc.subjectrailwayeng
dc.subjectintegratedeng
dc.subjectframeeng
dc.subjectassessmenteng
dc.subjectdesigneng
dc.titleRekonstrukce železničního mostu v Chomutověcze
dc.titleThe reconstruction of the railway bridge in Chomutoveng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeRotter Tomáš
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra ocelových a dřevěných konstrukcícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu






















Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam