Hodnocení výkonnosti vláken v asfaltových směsích
Evaluation of Fiber Performance in Asphalt Mixtures
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Ondřej Šams
Vedoucí práce
Mondschein Petr
Oponent práce
Cihlářová Denisa
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra silničních stavebPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá výkonností vláken FORTA-FI v asfaltové směsi ACO 16 S v porovnání s variantou asfaltové směsi bez vláken a variantou směsi s polymerem modifikovaným asfaltem (PMB). Úvodní teoretická část popisuje způsoby poruch netuhých vozovek a také možnosti vyztužování vozovek (plošná výztuž a 3D výztuž). V praktické části bakalářské práce byl zpracován projekt. V rámci něho byly vyrobeny tři asfaltové směsi (ACO 16 S, ACO 16 S FI, ACO 16 S PMB 45/80-65), ze kterých byla zhotovena zkušební tělesa, na nichž byl provedena celá řada zkoušek. Cílem provedených zkoušek, resp. celé bakalářské práce bylo vyhodnotit, jak si stojí asfaltová směs obohacená vlákny oproti směsi bez vláken a směsi s modifikovaným asfaltem. Bachelor's thesis deals with the performance of fibers FORTA-FI in asphalt mixture ACO 16 S compared to mixture variation without fibers and variation of a mixture with modified bitumen (PMB). The introduction theoretical part describes failures of flexible pavements and also the possibility of pavement reinforcement (surface reinforcement and 3D reinforcement). The practical part of the bachelor's thesis has been processed in the project. Three bitumen mixtures (ACO 16 S, ACO 16 S FI, ACO 16 S PMB 45/80-65) were produced within it. From these mixtures were made specimens on which a number of tests have been performed. Aim of the performed tests or more precisely the whole bachelor's thesis was to evaluate differences between the asphalt mixture with fibers and mixture without fibers and mixture with modified asphalt.
Kolekce
- Bakalářské práce - 11136 [223]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Vybrané poruchy asfaltových a dlážděných vozovek
Autor: Krejčí Pavel; Vedoucí práce: Luxemburk František; Oponent práce: Hyka Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-08)Práce se zabývá vypracováním listů vybraných poruch vozovek s asfaltovým nebo dlážděným krytem se snahou doplnit Katalog poruch TP 82. Tyto listy poruch jsou rozděleny ve smyslu upravených požadavků TP 82 tak, aby odpovídaly ... -
Numerická analýza betonového dílce pro letištní plochy
Autor: Šrámek Miroslav; Vedoucí práce: Vašková Jitka; Oponent práce: Surovec Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-07)Diplomová práce se zabývá prefabrikovanými betonovými systémy pro vozovky a pojezdové plochy letišť. V první části byla zpracována rešerše na téma prefabrikovaných betonových systémů používaných v zahraničí, která obsahuje ... -
Analýza výpočtových metod cementobetonových vozovek
Autor: Matěj Bůžek; Vedoucí práce: Vébr Ludvík; Oponent práce: Báčová Katarína
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-26)Volba technicky správného konstrukčního typu vozovky je značně problematická, neboť ji významně ovlivňuje množství faktorů, vstupujících do návrhu vozovky. Aktuálně se na dálnicích a síti dopravně významných silnic I. tříd ...