Refactoring aplikace Myšák 2
Refactoring of Myšák 2 application
dc.contributor.advisor | Chludil Jiří | |
dc.contributor.author | Václav Čermák | |
dc.date.accessioned | 2020-06-25T22:53:46Z | |
dc.date.available | 2020-06-25T22:53:46Z | |
dc.date.issued | 2020-06-25 | |
dc.identifier | KOS-862365639205 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/88798 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá refaktoringem aplikace Myšák 2, vyvinuté v rámci stejnojmenného softwarového projektu. Aplikace je určena pro předškoláky a jejím cílem je pomáhat v rozvoji grafomotoriky. Aplikace má však mnoho nedostatků, kvůli kterým je v praxi nepoužitelná. Práce analyzuje tyto nedostatky, navrhuje řešení na jejich odstranění a vyvíjí novou verzi aplikace, zaměřenou na načítání pracovních listů, které se ukázalo být největší slabinou aplikace. Nedostatky aplikace Myšák 2 byly způsobeny nedostatečnou analýzou, špatným návrhem a s ním související špatnou volbou frameworků a knihoven. Při vývoji nové verze aplikace proto práce na analýzu a návrh klade velký důraz. Po vyhodnocení analýzy se s ohledem na nové technologie ukázalo, že je vhodnější zahodit existující řešení aplikace a vytvořit nové jádro zcela od začátku. Nová aplikace tedy nemá kromě estetické stránky a části algoritmů pro zpracování obrazu s původní aplikací téměř nic společného. Aplikace v současné době disponuje novým jádrem a zvládá načítat pracovní listy. Nové technologie a značně odlišná architektura navíc nabízí možnost ji v budoucnu rozšířit na platformu iOS. Práce se nezabývá rozšířením aplikace o nové úlohy a pracovní listy. Pouze analyzuje ty současné a popisuje algoritmy použité u jednotlivých kategorií úloh. Práce se nezabývá ani uživatelským rozhraním, postavami, dabingem, či vytvářením herního obsahu. Všechny tyto vyjmenované oblasti jsou též pouze analyzovány a návrh jejich řešení bude ponechán pro případné navazující práce. | cze |
dc.description.abstract | This bachelor thesis deals with the refactoring of the Myšák 2 application, developed within the software project of the same name. The application is intended for preschoolers and its goal is to help in the improvement of graphomotor skills. However, the application has many drawbacks that make it inapplicable in practice. The work analyzes these drawbacks, proposes solutions to eliminate them, and is developing a new version of the application, focused on scanning worksheets, which has proven to be the application's biggest weakness. The shortcomings of the Myšák 2 application were caused by insufficient analysis, poor design, and related bad choice of frameworks and libraries. Therefore, when developing a new version of the application, work on analysis and design places great emphasis. After evaluating the analysis, regarding new technologies, it turned out that it is more appropriate to discard the existing application solution and create a new kernel from scratch. Thus, the new application has almost nothing in common with the aesthetic aspect and part of the image processing algorithms with the original application. The application currently has a new kernel and can load worksheets. In addition, new technologies and a significantly different architecture offer the possibility to extend it to the iOS platform in the future.The work does not deal with extending the application with new tasks and worksheets. It only analyzes the current ones and describes the algorithms used in each task category. Thesis also does not deal with the user interface, characters, dubbing, or creating game content. All these listed areas are also only analyzed and the proposal of their solution will be left for possible follow-up work. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | refaktoring aplikace | cze |
dc.subject | Android | cze |
dc.subject | grafomotorika | cze |
dc.subject | pracovní list | cze |
dc.subject | akceptační testování | cze |
dc.subject | aplication refactoring | eng |
dc.subject | Android | eng |
dc.subject | graphomotorics | eng |
dc.subject | worksheet | eng |
dc.subject | acceptance testing | eng |
dc.title | Refactoring aplikace Myšák 2 | cze |
dc.title | Refactoring of Myšák 2 application | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Glazar Filip | |
theses.degree.discipline | Webové a softwarové inženýrství | cze |
theses.degree.grantor | katedra softwarového inženýrství | cze |
theses.degree.programme | Informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 18102 [1729]