Alternativy provozního konceptu projektu Praha - Kladno a letiště
Alternatives to proposed timetable scheme for Prague - Kladno / Airport line
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Vojtěch Kužel
Vedoucí práce
Michl Zdeněk
Oponent práce
Pšenička Petr
Studijní obor
Logistika a řízení dopravních procesůStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá projektem Modernizace trati Praha – Kladno s připojením Letiště Václava Havla. V rámci práce je provedena analýza přepravních vztahů v řešené oblasti a analýza stávající nabídky spojení veřejnou dopravou. Zhodnoceny jsou také technologické a stavebně-technické parametry výchozí varianty provozního konceptu R1spěš. V návrhové části jsou zpracovány dvě varianty alternativního provozního konceptu. Navržena je rovněž možná podoba linek návazné autobusové dopravy v regionu i na území města Kladna. This thesis focuses on the project Modernization of the Prague - Kladno line with the connection of Václav Havel Airport. Within the thesis an analysis of transport demand relationships in the area as well as an analysis of contemporary public transport supply is performed. The technological and technical design parameters of the initial variant of the R1spěš operational concept are also evaluated. Within the design part of the thesis, two variants of the alternative operational concept are elaborated. A feasible form of connecting bus service in the region and in the city of Kladno is also proposed.
Kolekce
- Diplomové práce - 16117 [159]