Zobrazit minimální záznam

Marketing Research of Lingerie in the Czech Republic



dc.contributor.advisorJirkovská Blanka
dc.contributor.authorSimona Hokrová
dc.date.accessioned2020-06-11T14:35:05Z
dc.date.available2020-06-11T14:35:05Z
dc.date.issued2020-06-11
dc.identifierKOS-878590289405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/87829
dc.description.abstractTato práce se zabývá průzkumem trhu se spodním prádlem v České republice. Cílem práce je zmapovat a zorientovat se v nákupním chování spotřebitelek na tomto trhu a zjistit, jaké jsou jejich preference. V teoretické časti jsou popsány základy fungo-vání marketingu s ohledem na trh se spodním prádlem. V praktické časti jsou vy-hodnoceny otázky obsažené v kvantitativním dotazníkovém šetření a jsou zde uve-deny také rozhovory s návrhářkami spodního prádla působícími na českém trhu. Na tuto část navazuje shrnutí výsledků s ohledem na výzkumné otázky společně s ná-vrhem nabídky a marketingové strategie pro nově vznikající e-shop se spodním prádlem.cze
dc.description.abstractThis bachelor theses deals with the lingerie trade in the Czech Republic. The main objective is to conduct a marketing research about consumer behaviour on this market and their preferences. The theoretical part focuses on basic marketing prin-ciples regarding the lingerie trade. In the practical part the results of the question-naire are analysed as well as interviews with Czech lingerie designers operating on the local market. This part is followed by summary of the results of main research questions together with suggestions of supply and marketing strategy for new lin-gerie online brand.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectprůzkum trhucze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectonline marketingcze
dc.subjectmarketingový mixprůzkum trhucze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subject4Pcze
dc.subjecttrh se spodním prádlemcze
dc.subjectsegmentace trhucze
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectonline marketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subject4Pseng
dc.subjectlingerie tradeeng
dc.subjectmarket segmentationeng
dc.titleMarketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČRcze
dc.titleMarketing Research of Lingerie in the Czech Republiceng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŠvihlíková Svatava
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam