Vliv nabíjecích systémů pro elektromobily na napěťové a výkonové poměry distribuční sítě nízkého napětí
Influence of Charging Systems for Electric Vehicles on Voltage and Power Conditions of Low-Voltage Distribution Network
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Michal Řehoř
Vedoucí práce
Lipčák Ondřej
Oponent práce
Čerňan Martin
Studijní obor
Aplikovaná elektrotechnikaStudijní program
Elektrotechnika, energetika a managementInstituce přidělující hodnost
katedra elektrotechnologiePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem nabíjecích systémů pro elektromobily na distribuční síť nízkého napětí. Práce je vsazena do prostředí České republiky. Teoretickou částí práce je zmapování systémů dobíjení elektromobilů. Jsou zde zahrnuty vlastnosti dobíjení pomocí střídavého, či stejnosměrného napětí, dobíjecí režimy specifikované Evropskou unií a souhrn typů konektorů určených k nabíjení. Praktickou částí práce je vytvoření modelu reálné distribuční sítě a provedení simulací určujících dostatečnost dimenzování této sítě na dobíjení elektromobilů v domácnostech. Je zde také provedena simulace rekonstruované sítě a její porovnání se sítí původní. This bachelor thesis deals with the influence of electromobility charging systems on the low voltage distribution network. The work is set to the environment of the Czech Republic. The theoretical part of the thesis is the summary of electric car charging systems. It includes the properties of charging using AC or DC voltage, charging modes specified by the European Union and a summary of the types of the charging connectors. The practical part of the thesis is the creation of a model of a real distribution network and the implementation of simulations determining the sufficiency of the dimensioning of this network for charging electric cars in households. There is also a simulation of the reconstructed network and its comparison with the original network.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13113 [137]