Zobrazit minimální záznam

Is Homeschooling an Equal Alternative to Public Education? (US case)



dc.contributor.advisorLorenzová Jitka
dc.contributor.authorJaroslav Vorlíček
dc.date.accessioned2020-02-09T23:51:15Z
dc.date.available2020-02-09T23:51:15Z
dc.date.issued2020-02-09
dc.identifierKOS-785934309005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/86668
dc.description.abstractCílem této práce je najít odpověď na výzkumnou otázku, zdali je do-mácí vzdělávání rovnocennou alternativou standardnímu vzdělávání, které nabízí systém veřejného školství. Tohoto záměru je dosaženo za pomocí analýzy vybraných publikací, které se zabývají testování doma vzdělávané mládeže za pomocí standardizovaných testů SAT, ACT, ITBS a TAP, oproti kontrolní skupině tvořené žáky primárního a sekundárního školství v USA. Kromě rozboru dosažených výsledků v standardizovaných testech znalostí, je rovněž diskutována problematika deficitu socializace u doma vzdělávané mládeže.cze
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to find the answer to the research que-stion whether home education is an equivalent alternative to stan-dard education offered by the public education system. This goal is achieved by analyzing selected publications dealing with testing home-educated youth using standardized SAT, ACT, ITBS, and TAP tests, as opposed to the US primary and secondary school control group. In addition to the analysis of achieved results in standar-dized knowledge tests, the issue of socialization deficit in home educated youth is also discussed.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectdomácí vzdělávánícze
dc.subjectJohn Holtcze
dc.subjectsocializacecze
dc.subjectSATcze
dc.subjectACTcze
dc.subjectITBScze
dc.subjectTAPcze
dc.subjectstandardizované testycze
dc.subjecthomeschoolingeng
dc.subjectunschoolingeng
dc.subjectK – 12eng
dc.subjectsocialisationeng
dc.subjectJohn Holteng
dc.subjectSATeng
dc.subjectACTeng
dc.subjectITBSeng
dc.subjectTAPeng
dc.subjectstandardised testseng
dc.titleJe domácí vzdělávání rovnocennou alternativou k veřejnému školství? (Případ USA)cze
dc.titleIs Homeschooling an Equal Alternative to Public Education? (US case)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeJirkovská Blanka
theses.degree.disciplineUčitelství odborných předmětůcze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeSpecializace v pedagogicecze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam